משחק סוציו דרמטי- משחק כזה כגון "חולה- ורופא" ,"אמא –ואבא" מסייע לילד לתת ביטוי לעולמו הפנימי, מקנה לו תחושת שייכות ומאפשר לו לחוות חווית צוות של תן וקח הדדיים, לתרום ולהיתרם בו זמנית, תוך כדי משחקים אלו הילד מעשיר את הסובבים ברעיותיו הפנימיים ומכיל רעיונות אחרים של חברי הקבוצה, לדוגמה אמא לא חזרה הביתה בואו נצא לחפש אותה, אולי ילד אחר יציע אולי ליצור קשר טלפוני עם האמא או להמתין עוד קצת כי אמא לפעמים מאחרת, למעשה דרך משחק כזה מתפתחת עבודת צוות בה אחד מביע חשש, השני מציע פתרון, השלישי מתאם בין חברי הקבוצה ומעודד, הרביעי יוצא לפעולה.
משחק בנייה- אם יינתן לילדים לחוות יחד משחקי בנייה הם יגלו כי נדרשים כמה ידיים פועלות, אחד מאתר את החלק הנכון, השני עוזר בהרכבתו, השלישי עוזר בשימור שיווי המשקל וכד', במהלך המשחק לעיתים עולים קונפליקטים ורעיונות וכל אחד מהילדים תורם מעולמו הפנימי לפתרונותיהם- כך מתפתחת עבודת צוות יישומית, במשחק בנייה יש גם חווית התקדמות והשלמת משימה בה כל אחד מהילדים תרם את חלקו, יש בה גם ביטוי של חזקות של האינדיבידואל, מאחר ולכל אחד יש כישורים והרצון להתקדם בבנייה יעודד את הילדים להציע רעיונות שקשורים בחזקות שלהם, לדוגמה אם הילדים יקבלו חלקי לגו וידרשו לבנות מהם בית אחד יביא את החלק שמתאים לבנייה, השני ייעץ אולי מה כדאי לבנות, השלישית אולי תגרום לקבוצה לבחור בצבע ייחודי לבית וכולם יבנו בזריזות, בסוף יהיה לנגד עיניהם בית מוגמר שקצת דומה למה שהיה בדמיונם וקצת שונה- תחושת הרווח שיש מעבודת הצוות פלוס תחושת ההגשמה העצמית במילוי המשימה תעצים אותם ותגרום להם לקצות לעבוד בצוות גם בעתיד.