מבוא
בשלושים השנים האחרונות, עולם המחקר עובר תהליך של הבנה בחשיבות האינטגרציה בין תחומי המדע השונים. בעקבות זאת, גם במערכות החינוך התחילו להבין את החשיבות הלימודית של הדיסציפלינות השונות, תוך כדי יצירת אינטגרציה לימודית ביניהם.
אחת מהתוכניות החדשות אשר מנסות לייצור תהליך זה, נקראת STEM. תוכנית זו עברה אף פיתוחים עם השנים ל-STEAM ול-STREAM.
מטרת עבודה זו לענות על השאלות הבאות:
1. מהי למידה מולטידיסציפלינרית?
2. מה הם תוכנית הלמידה STEM, STEAM, STREAM?
3. מה ההשלכות של יישומי תוכנית זו על איכות הלמידה של התלמידים ועל המוטיבציה הלימודית שלהם?
1. מבוא
2. מהי הגדרת למידה בינתחומית interdisplinary learning?
3. מהי הגדרת STEM education?
4. מה היא הגדרת Steam Education?
5. מה הן סוגי ה-Art?
6. מהי הגדרת Stream Education?
7. מה הוא הדמיון בין STEM ל-STEAM ומהו הייתרון של STEAM?
8. מה ההבדל בין STAEM ל-STREAM?
9. ניתוח מאמר: A case study exploring the effects of using an integrative STEM curriculum on eighte grade students’ performance and engagement in the mathematicts classroom
10. ניתוח מאמר:STEM and technology education: international state-of-the-art
11. ניתוח מאמר: Supporting Students Interest in Mathematics through Applications from Didital Image Processing
12. מסקנות