התרבות הארגונית ע"פ מודל המשולש של שיין - רז (2004), טוען כי קיים קושי להגדיר תרבות ארגונית מאחר שלתרבות ארגונית צורות שונות בהם הקבוצה הארגונית מסתגלת לצורך הישרדותה. התרבות הארגונית מושפעת מגורמים רבים כמו היסטוריה משותפת של חברי הקבוצה, אינטנסיביות של הפעילות החברתית בין חברי הקבוצה והאידאולוגיה שמחברת ביניהם. שיין מגדיר מספר מאפיינים בהם ניתן לאפיין תרבות ארגונית של ארגונים. לפי שיין לתרבות ארגונית שלושה רבדים מרכזיים:
הנחות יסוד – אמונות ודעות שמצויות בארגון אך אינם ברורות באופן גלוי. אמונות אלו נמצאות בעומק ההכרות עם הארגון ומתבטאות בצורות שונות כמו תפיסת הארגון ביחס לסביבה, מערכת היחסים בארגון, תפיסות ביחס לזמן, ותפיסות לגבי טבע האדם. ערכים - תפישות ונורמות גלויות וברורות בארגון לגבי התנהגות רצויה ומקובלת בארגון. סממנים (ארטיפסקטים) - רובד זה כולל צורות התנהגות של העובדים בארגון וחפצים ואובייקטים שנמצאים בשטח הפיזי של הארגון. סממנים אלו מציפים את התרבות הארגונית כך שמבקר זר בארגון יחוש את התרבות הארגונית באמצעות סממנים אלו. בעקבות ביקורות שהועלו לגבי המודל של שיין , שיין הגדיר כי יש לאחד את ערכים והנחות יסוד ולהכניס במקומם את המושג נורמות שמבטאת התנהגות מצויה בארגון.
מהמודל שהוסבר לעיל ניתן ללמוד על התרבות הארגונית של חברת WIX . מהניתוח להלן ניתן ללמוד על חברה צעירה ודינמית שדואגת לעובדיה ומציבה את העובד במרכז החברה על מנת לתת לעובד תחושה של בית ומשפחה. סממנים אלו נועדו להעלאת שביעות רצון העובד.