סקופ מתכות - הערכת שווי חברות וניתוח אגרות חוב

מזהה: 2770

תיאור כללי של החברה – חברת סקופ מתכות הינה חברה ציבורית אשר הוקמה בשנת 1980. החברה נסחרת בבורסה החל משנת 1992 בשווי שוק כולל של חצי מיליארד ₪. פעילותה העסקית של החברה מתמקדת בתחום השיווק והיבוא של חומרי גלם בשוק המתכות והפלסטיקה ההנדסית כאשר כ- 95% מהמוצרים אשר משווקים באמצעות החברה הינם מוצרים שיובאו. לחברה למעלה מ – 80,000 מוצרים כאשר מרבית המוצרים הינם ממתכות אלומיניום, פלדה וניקל. החברה מובילה במתן שירותים בענף המתכות באסטרטגיה של One Stop Shop, דהיינו מתן פתרונות כוללים למגוון שימושים במתכת בתעשייה בייחוד על מועדי האספקה ולוגיסטיקה הכוללת ניסור, חיתוך, אחסון ואספקה וכו' וזאת הודות לציוד אחסון מהטובים ביותר בישראל ובעולם.  לחברה למעלה מ – 4,500 לקוחות מקומיים בישראל ועוד אלפי לקוחות ברחבי העולם. החברה החלה את פעילותה בשנת 2004 בשווקים העולמיים בעיקר בצפון ארה"ב ובאירופה במדינות כמו צ'כיה, פולין, רומניה ואוקרינה והחל משנת 2006 אף בסין.

סקירה כללית של הענף – החברה משתייכת לענף המתכת, להלן מאפייני הענף:הענף – בתוך ענף המתכות ניתן לכלול שני תתי ענף מרכזיים: מתכות בסיסיות ומוצרי מתכות.

מחזוריות – מכירות ענף המתכת בשנת 2013 הסתכמו בכ – 36 מיליארד ₪. יחס המכירות בענף  בין מתכות בסיסיות ומוצרי מתכת נמצא בשיעור של כ - 30% לעומת 70% לטובת מכירות של מוצרי מתכות. 76% ממחזור ההכנסות הינם לשוק המקומי ו – 24% הינם ליצוא. שיעור היצוא מושפע בעיקר מהרמה הטכנולוגית במוצרי המתכת אשר משפיעים על הביקושים ברחבי העולם. ההכנסות של אחד עשר החברות הציבוריות הפועלות בענף המתכת מהוות 13.3% מהפדיון בענף כולו בשנת 2013 כאשר מחצית מהפדיון נובע בגין מכירות של חד אסף ואפריקה ישראל.

 

1.        תיאור כללי של החברה

2.        סקירה כללית של הענף

2.1          הענף

2.2          מחזוריות

2.3          צמיחה שנתית ממוצעת

2.4          רגולציה

2.5          חסמי כניסה ויציאה

2.6          תחרותיות

2.7          שחקנים חדשים שצפויים להיכנס לענף

2.8          חידושים טכנולוגיים

2.9          מיסוי 

2.10        סיכוני שוק

3.        מיפוי סיכונים

4.        ניתוח רווחיות

5.        תמהיל הוצאות קבועות ומשתנות

6.        ניתוח יחסי נזילות

7.        ניתוח יחסי איתנות פיננסית

8.        מועדי פירעון חוב

9.        ניתוח יחס כיסוי חוב

10.       ניתוח תזרים מזומנים חזוי של החברה במונחי תזרים חשבונאי (באלפי דולר)

11.       מדיניות והיקף חלוקת דיבידנד

12.       לחץ פיננסי של הבעלים

13.       סיכום לסיכון כולל בהלוואה

150.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
חשבונאות | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2015
מספר מילים:
2402
היקף עמודים:
10
מספר מקורות:
6
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.