חווית הairbnb

מזהה: 886
מאמר חם


השפעת טיב החוויה ב airbnb  והמראה החיצוני של מארח  על הפידבק הניתן באמצעות אפליקציית  "airbnb"
בשנים האחרונות חלה עליה בחשיבותה של הכלכלה השיתופית בכלל, וב- Airbnb בפרט (Teubner & Hawlitschek, 2016). מאז שנוסד, התארחו ב Airbnb כ50 מיליון אורחים. בניגוד למלונות, Airbnb מאפשר לאנשים פרטיים להציע שירותי אירוח ולהציע את השירות לתיירים או אנשי עסקים עבור תשלום, דבר אשר מאפשר הכנסה נוספת (Teubner et al., 2016).  מכיוון שסגירת עסקאות של Airbnb מתרחשת אונליין, למידת אמון ומידת אטרקטיביות של הפרסום יש תפקיד חשוב ביכולתם להצליח (Teubner et al., 2016). במחקר הספציפי, נשאלו חמש שאלות לגבי הקשר בין טיב החוויה (חיובית לעומת שלילית) ואטרקטיביות, לבין רמת שביעות הרצון ורמת האמון של הלקוחות. הנבדקים במחקר זה קיבלו קטע המתאר את החוויה אותה עברו ב Airbnb אשר הייתה יכולה להיות חיובית או שלילית. בנוסף, התמונה של המארח הייתה יכולה להיות אטרקטיבית או לא אטרקטיבית. התוצאות של מחקר זה הראו כי דפוס התוצאות תואם את אשר נמצא בספרות לגבי השפעה של משתנים כגון טיב החוויה על שביעות הרצון ואמון וכמו כן, את ההשפעה של מראה חיצוני על שביעות הרצון של הלקוחות ועל מידת האמון. בנוסף, המחקר הנוכחי מרחיב את הממצאים הקודמים ומוסיף לספרות בכך שהוא מראה השפעה משולבת של טיב החוויה ומידת אטרקטיביות על שביעות הרצון של אנשים מ- Airbnb.
העבודה כוללת:
תקציר
מבוא
רקע תיאורטי
שיטה
תוצאות
מקורות
 

350.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
כלכלה ומימון | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
5579
היקף עמודים:
23
מספר מקורות:
29
נספח נתונים:
יש
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.