השפעת שיפור יכולות המדידה במדיות הדיגיטליות על הגדלת התקציב באפיק פרסום זה

מזהה: 3775
מאמר חם

לא יהיה זה מפתיע לפתוח ולומר כי עולם השיווק השתנה באופן דרמטי בעשורים האחרונים. מהפכת האינטרנט הכניסה גורמים חדשים שיש לא רק לקחת בחשבון, אלא גם לאמץ כדי לעמוד בקצב, לא להישאר מאחור, ולהתמודד עם המתחרים תוך שימוש ביצירתיות (Koslow, 2015), אך גם ואולי בעיקר, עם דרך חדשה לשוחח עם הלקוחות (Tucker, 2014). הלקוחות בעידן הממוחשב של הרשתות החברתיות, עברו מהפך וכעת אלו הם משתמשים, בעלי יחסי כוחות ומעמד שונים.

התפתחות הערוצים החדשים שהביאו איתם הטכנולוגיות החדשות העלו צורך לבחינה מחודשת של כלל צורת החישוב וההבנה של ההשפעה של הפרסום על היקף המכירות, וכעת אלו נדרשים לתיאוריות חדשות, ותהיות לגבי היכולת של הערוצים החדשים לספק מבנה מרובע שכולל בתוכו את השיווק הדיגיטאלי כמו ערוץ המכירות הדיגיטאלי, שמצטרף ולאט לאט מאפיל על ערוץ המכירות המסורתי, כמו חנויות המסחר, ושיטות השיווק המסורתיות, הכוללות פרסומים בערוצי המדיה הוותיקים, כמו העיתון, הרדיו והטלוויזיה (Dinner, Van Heerde & Neslin, 2014).

הטכנולוגיות החדשות, שמשתנות ומתפתחות ללא הרף, יוצרות מצב שבו מחקרים הופכים במהירות ללא רלוונטיים, ותיאוריות חדשות במהירות נדרשות להחליף ישנות. הצורך להבין את היקף ההשפעה של הפרסום הדיגיטאלי מוביל למחקרים שונים אשר מנסים להבין את הפסיכולוגיה העומדת מאחורי הצלחה או כישלון של מודעה במציאות הנוכחית,  בין אם בגלל היכולת של להיות ׳נאותה׳ ומתאימה לקהל הלקוחות שלה, בין אם זה הקיים, או זה הפוטנציאלי (Koslow, 2015), או כדי להבין את ההשלכות הפסיכולוגיות של חשיפה או חשיפת יתר, הקשורות בין השאר בזיכרון ומודעות בתפיסה מאוחרת של מודעת פרסומת, ובין כל אלו, לשרטט מחדש את תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח. (Schmidt & Eisend, 2015).

 

1.               מבוא

2.               השערת ושיטת המחקר

3.                סקירת ספרות

א.                מושגים ראשוניים

ב.               היצירתיות כמקרה בוחן בעולם המקוון

ג.              ההשפעה הכוללת של פרסום דיגיטאלי

4.               סיכום ומסקנות

5.                מקורות

250.00 ₪
סוג עבודה:
פרה סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
4028
היקף עמודים:
12
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.