עבודה זו תעסוק בנושא של יעילות הפרסום. המטרה של העבודה תהיה לבחון את השאלה, באמצעות ספרות המחקר, האם ההשקעה מוגברת מבחינה כספית בפרסום יכולה להביא לרווחים גבוהים יותר לטווח הקצר. המטרה היא לברר האם יש התאמה בין כמות ההשקעה הכספית בפרסומות ובין מידת ההצלחה של הפרסומות להגדיל את הרווחים של החברה בתקופה נתונה. שאלת המחקר תהיה:
האם השקעה כספית גבוהה בפרסום מביאה רווחים גבוהים בטווח הקצר ?
משתנה בלתי תלוי – תקציב הפרסום.
משתנה תלוי – מכירות, רווח של החברה.
חשיבות השאלה הזו גוברת מאחר וחשיבות הפרסום הופכת להיות קריטית יותר מן העבר והיא יכולה לקבוע במידה רבה את היעילות הכלכלית של חברה מסוימת. בעולם שבו תקציבי הפרסום הופכים להיות גדולים יותר, בשל האמונה כי פרסום מוגבר מביא לרווחים גדולים יותר חשוב לברר האם אכן השקעה כספית גבוהה יותר בפרסום יכולה להביא לעלייה ברווחים בטווח הקצר.
השערת המחקר
השערת המחקר של העבודה היא כי השקעה כספית גבוהה בתקציב הפרסום מעלה את היקף המכירות ומביאה לרווחים גבוהים יותר. כלומר ככל שחברה תשקיע כמות כספים גדולה יותר עבור הפרסום כך היא תוכל להגדיל את הרווחים שלה בטווח הקצר.
פרק מבוא
פרק 1 – קביעת תקציב הפרסום – סקירה כללית
פרק 3 - השפעת תנודות בחברה על תקציב הפרסום ועל רווחי החברה באותם תקופות
פרק 4 - חלוקת התקציב לפי אוכלוסיית לקוחות שונה והשפעת החלוקה על תוצאות הפרסום
פרק 5 -השפעת הפרסומת בערוצי הפרסום השונים על תוצאות הפרסום
פרק 6 – סיכום ומסקנות – הקשר בין הוצאה כספית גבוהה בפרסום לרווחי החברה
פרק 7 – רשימה ביבליוגרפית