עבודה ביזמות - ערכה לחגים היהודים

מזהה: 1403
מאמר חם

מבוא

המוצר/שירות (תקציר מנהלים)

המוצר הוא חבילה ישראלית מותאמת אישית לחגים יהודיים ומועדים ישראליים עבור ישראלים בחו"ל, ובפרט בארה"ב בהקשר של עבודה זו. מדובר בקיט מלא לחג ספציפי, הכולל את כל האביזרים הנדרשים כדי לקיים את החג כהלכתו, גם ברמה ההלכתית אך בעיקר ברמת החיבור לישראל ולישראליות.

תכולת המוצר – סידור תפילה קטן הכולל את סדר החג והברכות הנדרשות לפי שתי התפוצות (ספרד ואשכנז), מותאם ליהודים השוהים מחוץ לישראל. כ"כ אביזרים שונים המתאימים לכל חג לגופו. הלקוח יוכל להגדיר בעצמו את התכולה המדוייקת לפי מאפיינים רבים, או לבחור מבין חבילות מוכנות מראש, ויבצע הזמנה אינטרנטית כמקובל.

לעניין מאכלים ייעודיים ואביזרים צמחיים לחג (לדוגמא ארבעת המינים) – יסופקו בכפוף לרגולציה חקלאית והנחיות משרד הבריאות האמריקאי, ובהתאם למאכל או הצמח הספציפי, כפי שיפורט בהמשך. לחילופין יסופקו ע"י מגדלים מקומיים בארץ היעד.

המוצר מייצג את ערכי הישראליות, אהבת הארץ, מסורת, בית, משפחה וקהילה, על כל ערכי המשנה הנגזרים מהם, ועל בסיס ערכים אלו הוא מעוצב ומשווק.

 

רקע על החברה

חברת "אגרקסקו"[1] היא יצואן תוצרת חקלאית מישראל לעולם למעלמה מ- 50 שנה. בבעלות החברה המותג "כרמל" המוכר בעולם, ויש לה תשתית הפצה בינלאומית ותיקה ומוכרת. החברה מתמקדת ביצוא של תוצרת חקלאית צמחית (פירות, ירקות ופרחים), והיא מומחית בשווקי המטרה הרלוונטיים. כ"כ לחברה מומחיות בשיווק תוצרת אורגנית, פעילות שרוכבת על הטרנד הבריאותי האחרון בתחום, ומכאן נגזרים גם ערכים נוספים מעולם הקיימות והגנת הסביבה.

 

1.               מבוא

                     1.1.              המוצר/שירות (תקציר מנהלים)

                    1.2.              רקע על החברה

2.               ניתוח שיווקי

                   2.1.              חו"ל, ובפרט ארה"ב, כשוק מטרה

                   2.2.              אסטרטגיית שיווק

                   2.3.              מודלים לניתוח שיווקי 

3.               סיכום

                 3.1.              תמצית העבודה

                 3.2.              המלצות

4.               ביבליוגרפיה

                 4.1.              רשימת מקורות

 

 

 

90.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
1403
היקף עמודים:
8
מספר מקורות:
6
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.