מבוא
המוצר/שירות (תקציר מנהלים)
המוצר הוא חבילה ישראלית מותאמת אישית לחגים יהודיים ומועדים ישראליים עבור ישראלים בחו"ל, ובפרט בארה"ב בהקשר של עבודה זו. מדובר בקיט מלא לחג ספציפי, הכולל את כל האביזרים הנדרשים כדי לקיים את החג כהלכתו, גם ברמה ההלכתית אך בעיקר ברמת החיבור לישראל ולישראליות.
תכולת המוצר – סידור תפילה קטן הכולל את סדר החג והברכות הנדרשות לפי שתי התפוצות (ספרד ואשכנז), מותאם ליהודים השוהים מחוץ לישראל. כ"כ אביזרים שונים המתאימים לכל חג לגופו. הלקוח יוכל להגדיר בעצמו את התכולה המדוייקת לפי מאפיינים רבים, או לבחור מבין חבילות מוכנות מראש, ויבצע הזמנה אינטרנטית כמקובל.
לעניין מאכלים ייעודיים ואביזרים צמחיים לחג (לדוגמא ארבעת המינים) – יסופקו בכפוף לרגולציה חקלאית והנחיות משרד הבריאות האמריקאי, ובהתאם למאכל או הצמח הספציפי, כפי שיפורט בהמשך. לחילופין יסופקו ע"י מגדלים מקומיים בארץ היעד.
המוצר מייצג את ערכי הישראליות, אהבת הארץ, מסורת, בית, משפחה וקהילה, על כל ערכי המשנה הנגזרים מהם, ועל בסיס ערכים אלו הוא מעוצב ומשווק.
רקע על החברה
חברת "אגרקסקו"[1] היא יצואן תוצרת חקלאית מישראל לעולם למעלמה מ- 50 שנה. בבעלות החברה המותג "כרמל" המוכר בעולם, ויש לה תשתית הפצה בינלאומית ותיקה ומוכרת. החברה מתמקדת ביצוא של תוצרת חקלאית צמחית (פירות, ירקות ופרחים), והיא מומחית בשווקי המטרה הרלוונטיים. כ"כ לחברה מומחיות בשיווק תוצרת אורגנית, פעילות שרוכבת על הטרנד הבריאותי האחרון בתחום, ומכאן נגזרים גם ערכים נוספים מעולם הקיימות והגנת הסביבה.
1. מבוא
1.1. המוצר/שירות (תקציר מנהלים)
1.2. רקע על החברה
2. ניתוח שיווקי
2.1. חו"ל, ובפרט ארה"ב, כשוק מטרה
2.2. אסטרטגיית שיווק
2.3. מודלים לניתוח שיווקי
3. סיכום
3.1. תמצית העבודה
3.2. המלצות
4. ביבליוגרפיה
4.1. רשימת מקורות