עמדות מכירה כגורמים לשיפור כוונות קנייה

מזהה: 3791
מאמר חם

בעידן של קצב מהיר, תחלופה מהירה של מוצרים ועולם משתנה בתדירות, רבים בעולם הפרסום מכירים ומבינים את החשיבות העולה והגואה של הפרסום הוויזואלי כסוגית מפתח בניסיון למשוך צרכנים וקונים פוטנציאליים אל נקודות המכירה, בין אם נקודות אלה נמצאות בקניון הקרוב לביתם, בחנויות של הרחובות המרכזיים, או דווקא בשוק המקוון ההולך וגדל (Townsend, & Kahn, 2014). היכולת למשוך את עינו את הצרכן ולגרום לו לעצור, הייתה תמיד סוגיה מלאת תהיות ואף תיאוריות בספרות של מחקרי שיווק, מתוך ניסיון ליצור פרסום אפקטיבי, חסכוני אך שגם מצליח לקיים את מטרתו, וכך להביא יותר צרכנים אל כוונת רכישה והשלמה של רכישה (Huddleston, Behe, Minahan & Fernandez, 2015).

אחת מהפלטפורמות המוכרות ביותר לצרכן הממוצע היא דוכן המכירה. דוכן המכירה, לא בכדי, נחשב לפלטפורמה יחסית פשטנית לכאורה, אשר מטרתה להיות זמינה לצרכן, להשאיר אותו למראית עין, בלתי מחויב, וכך לאפשר לו להישאר בעמדה בלתי מחייבת זו עד לנקודה מתקדמת מאד בתהליך הרכישה. היכולת של עמדת המכירה להציג בצורה צבעונית, מגרה, אפקטיבית, אך גם חסכונית, נוכח עלויות הקמתה והצבתה, מעלה תהיות על מציאות ימינו ומוצגות היטב כשאלות בנוגע ליכולת הפלטפורמה הוויזואליות לעשות את עבודתה ביעילות, נוכח האלטרנטיבות (Kim, 2013).

דבר זה, נכון שבעתיים ומעניין פי כמה, כאשר באים לבחון את יכולתם של דוכני מכירה לפעול בשטחים בלתי מוכרים, בניסיון לפרסם מוצרים חדשים. מוצרים חדשים נוטים מצד אחד, לעורר עניין אצל הצרכן, ומצד שני, לעורר ספק וחשד, וכך יכולת המפרסם להוביל לכדי כוונת קנייה היא מסובכת יותר (Khan, 2016).

 

מבוא.

1.        עיצוב של פרסום וויזואלי 

1.1          רקע. 

1.2          מאפיינים של עיצוב של פרסום וויזואלי 

2.        דוכני מכירה. 

2.1          הדוכן כאיש המכירות. 

2.2          סיכונים והזדמנויות של דוכן המכירה. 

3.        מוצרים חדשים בדוכני המכירה. 

3.1          ייחודם של המוצרים החדשים. 

3.2          כוונות רכישה של מוצרים חדשים בדוכני מכירה.

4.        סיכום.

245.00 ₪
סוג עבודה:
סקירת ספרות
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
3931
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.