פעילות שיווק ופרסום בקבוצת שטראוס

מזהה: 6826
מאמר חם

פרק 1: תקציר מנהלים

מטרת העבודה היא לבחון את השפעת  מוצרים חדשים או פעילויות חדשות של החברה על המכירות והרווחיות שלה במהלך השנים 2016-2020 בתוך תחום המזון ונלווים לו, שבו גוברת והולכת התחרות.

שטראוס כקבוצת חברות בתחום מזון ונלווים הינה חברת מזון ומשקאות בינלאומית, שמטרתה להביא שיפור איכות חייהם של אנשים בישראל ובעולם. בסיס ומשדרי החברה נמצאים בישראל – בה היא מהווה חברת המזון מהגדולות ביותר, כולל המשקאות היא רק אחרי קוקה קולה ותנובה. הקבוצה מנוהלת על ידי משפחת שטראוס מזה למעלה משמונים שנה.

לקבוצה ארבעה תחומי  עיסוק: שטראוס ישראל– חלב ומוצריו וחטיפים, שטראוס קפה, שטראוס מים, וכן פפסיקו שטראוס - מטבלים וממרחים. עסקים אלו נוהגים בהתאם  לשתי מגמות מרכזיות ומובילות בעולם – בריאות ואיכות חיים לצד פינוק והנאה.

הקבוצה משווקת ומוכרת בכ – 20 מדינות בעולם ממוצרי מזון, קפה ומים ומתמקדת במוצרים ממותגים ובעלי ערך מוסף גבוה . לקבוצה שיתופי פעולה עם חברות רבות בעולם במגוון התחומים בה היא עוסקת, וברשותה מרכזים טכנולוגיים מתקדמים של הנדסת ויצור מזון ברמה החדשנית ביותר.

התחרות בענף גבוהה מאד ושולי הרווח של החברה אמנם סבירים ומגיעים לסביבות 10%,  עם זאת יש תהליך של כניסת מוצרים חדשים מספקים מחברות גדולות מחו"ל וכן ממותגים קטנים בארץ. אלו לעיתים עלולים לנגוס בנתח השוק של החברה.

 

תקציר מנהלים

תאור החברה

ניתוח פנים ארגוני

ניתוח סביבת מקרו ומיקרו

ניתוח SWOT

מחקר אמפירי

מסקנות המחקר

סיכום והמלצות

מקורות

נספח

480.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
7655
היקף עמודים:
29
מספר מקורות:
8
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.