פרסום מוצרים ברשתות החברתיות על-ידי סלבריטאים

מזהה: 2154
מאמר חם

כיום ישנה תופעה הולכת וגדלה של פרסומים ברשתות החברתיות על ידי אושיות ואנשים מפורסמים על מנת לקדם מגוון מוצרים של חברות גדולות. הדבר נעשה באמצעות פרסום שלל פוסטים, הכוללים בין היתר תמונות, סרטונים ומלל, הנעשים בתשלום של משווק המוצר, כדי לעודד את קנייתו על ידי אנשים הנחשפים לפוסט ברשת החברתית. מטרת עבודה זו היא לבחון האם פרסום כזה הינו שכיח, וגולשים ישראלים נתקלים בו באופן תדיר במהלך הפעילות שלהם ברשת החברתית. העבודה גם תבדוק מהו היחס כלפי פרסומים כאלו, והאם הוא משפיע בפועל על הנחשפים אליו.

בעבודה זו יבחן לעומק מצבו הנוכחי של עולם השיווק האינטרנטי באופן כללי, לאור השימוש באינטרנט באופן כללי. יסוקרו שימושים שונים שאנשים עושים באינטרנט, ומהם ניתן יהיה להבין גם את שכיחות תופעת הקניות דרך האינטרנט. לאחר הסקירה הכללית, תתמקד העבודה ברשתות החברתיות, היקף השימוש בהן והסיבות לכך.

תחום מרכזי בעבודה הוא שיווק באמצעות פרסום של סלבריטאים, ולכן בעבודה ייבחן הנושא לאור הספרות העדכנית הקיימת בתחום, במטרה להבין מדוע מהווה הדבר אמצעי שיווק, מהו הכח שיש לסלבריטאים וכיצד הם משפיעים על קהל הצרכנים. בסופו של דבר ייבחן הקשר שבין שני נושאים מרכזיים אלו – שיווק ברשתות החברתיות, ושיווק באמצעות פרסום של סלבריטאים.   

במטרה לבחון את השכיחות, יחס הקהל והאפקטיביות של פרסום סלבריטאים ברשתות החברתיות, הועבר שאלון רחב ל-30 נבדקים שמהווים קבוצה מייצגת של גולשים באינטרנט וברשתות החברתיות. השאלון סקר לעומק נושאים כלליים כמו יחס לפרסום, היקפי שימוש באינטרנט וברשתות החברתיות ויחס לסלבריטאים, וגם נושאים פרטיים וספציפיים.

 

מבוא 

סקירת ספרות  

אינטרנט ורשתות חברתיות - סקירה כללית   

פרסום ומכירות באינטרנט 

פרסום ושיווק באמצעות הרשתות החברתיות  

פרסום באמצעות סלבריטאים 

הבדלים בין תרבותיים 

רציונל 

תוצאות  

זהות הנבדקים 

ממצאים על שימוש כללי באינטרנט 

ממצאים על צרכנות באינטרנט 

ממצאים על יחס לפרסום

ממצאים על יחס לסלבריטאים ופרסום באמצעותם 

גרפים וטבלאות 

דיון

תוקף נבדקי המחקר 

צרכנות כללית בהשוואה לצרכנות דרך האינטרנט 

יחס לפרסום כללי, פרסום באינטרנט ופרסום של סלבריטאים 

פרסום ברשתות החברתיות באמצעות סלבריטאים 

השערות המחקר ומסקנות  

מגבלות המחקר 

סיכום  

ביבליוגרפיה 

440.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
אינטרנט | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
7041
היקף עמודים:
27
מספר מקורות:
15
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.