התייחסות לאוצר המילים ולבחירות הרטוריות בטקסט

מזהה: 2980
מאמר חם

התייחסות לאוצר המילים ולבחירות הרטוריות בטקסט

Johnson, J. (Latour, B.) (1992). Mixing humans and nonhumans together: The sociology of a door-closer

המאמר מבקש ליצור שיח חדש בנושא ההתנהגות החברתית הלא אנושית על ידי יצירה של אוצר מילים חדש אשר מבקש להאיר את ההתייחסות של סוציולוגים לנושא מנקודת מבט נוספת. דרך הפעולה שבה בוחר המחבר היא על ידי שימוש בסיפור הדלת אשר נוצר כדי לתת חיבור אישי ואנושי יותר למסרים אותם הוא מבקש להעביר. על ידי הסיפור והשימוש במילים החדשות אותם הוא מבקש להכניס לשיח בנושא, הוא נותן דוגמאות וממחיש את המילים הללו בדוגמאות אישיות אשר קל להבין אותם כך. המחבר טוען כי סוציולוגיה היא במידה רבה חקר של אסוציאציות ולא לימוד של שאלות חברתיות גרידא. על מנת להעביר את המסר שלו המחבר משתמש יותר כאמור אוצר מילים אשר מתאר את הדרך שבה האדם מתייחס לאסוציאציות הללו. הוא עוקב אחרי מערכת היחסים בין בני האדם ובין מה שהוא קורא לו: unhuman כדי להראות שהפערים בינם הם למעשה טכניים בלבד ולא פערים חברתיים. הטקטיקה שבה בוחר המחבר היא בניית הטקסט שלו בצורה אשר מזכירה מכונה אשר מדגימה את ההוכחות השונות אשר מביע מחבר הטקסט. 

 

התייחסות לפריט המופיע תחת קונטקסט/העשרה

Roger Silverstone, "Proper Distance: Towards an Ethics for Cyberspace".

הטקסט אשר מתואר בנוי בצורה רטורית שונה מן הדרך הרגילה בה לרוב נכתבים טקסטים אשר מנתחים תופעות חברתיות מן הסוג הזה. הוא נפתח בהקדמה אשר מתארת במה הטקסט לא עוסק ומה הוא לא מתכוון להגיד, בחירה שונה מן הנורמה ואשר מנסה למקד את ריכוז הקורא בהיבטים המסוימים אותם הכותב מנסה להדגיש. הכותב  מסביר כי המאמר לא יהיה אופנתי או קל לקריאה מאחר והוא עוסק בנושאים מורכבים. מטרת המאמר היא לחקור את הטענות ואת התוצאות של אינטראקציה חברתית בעקבות המהפכה של טכנולוגית התקשורת של עולם האינטרנט. 

65.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
לשון / בלשנות | מנהל עסקים כללי | סוציולוגיה ואנתרפולוגיה | שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
1011
היקף עמודים:
4
מספר מקורות:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.