חלק ראשון- השוואה בין שני מודלים של הערכת כ"א בהוראה - המודל הישראלי מול המודל הפיני
חלק שני – השוואה ביקורתית
בעבודתי בחנתי את המודל הישראלי להערכת מורים אל מול המודל הפיני. המודל הפיני הוא מודל מאד פתוח ושונה מהמבנה הישראלי וזה שרוב המדינות נשענות עליו. במודל הפיני אין בחינות, אין ציונים, משרד החינוך אינו מהווה חלק פורמאלי בבניית התוכנית או ההערכה, תכניות ההוראה כמו גם ההערכה מתבצעת על ידי המורים עצמם. המודל הפיני ממוקד פיתוח כשהמטרה להנגיש כמה שיותר פתרונות על מנת שלכל תלמיד ימצא הפתרון שלו ללמידה ויישום החומר הנלמד.