אסטרטגיות ניהול בעולם הגלובלי - חדירה של ורסאצ'ה לאנגליה

מזהה: 6187
מאמר חם

מטרת העבודה:

העבודה תנתח  באופן רב מימדי את כניסת חברת ורסאצ'ה, חברה עסקית גלובלית בתחום מותגי היוקרה באופנה ובבשמים (המטה של החברה הגלובלית באילטיה) למדינה מחוץ לה, בה לא פעלה עד היום. נבחרה אנגליה כמדינת יעד לחדירה.

במהלך העבודה  נאספו נתונים לגבי אנגליה בממדים שונים של תרבות, ניהול, תקשורת וכדומה,  באופן שיאפשר להציג ניתוח בעל מימדים שונים ולתת המלצות לחברה באשר לאופן החדירה.

פרק 1 : רקע על החברה

על פי אתר 

https://www.referenceforbusiness.com/history2/23/Gianni-Versace-SpA.html

ג'אני ורסאצ'ה ספא הוא השני למתחרה ג'ורג'יו ארמני בקרב מעצבי האופנה של איטליה. לפי הערכות, שמו של ורסאצ'ה הניב 2 מיליארד דולר במכירות סיטונאיות וכמיליארד דולר בקמעונאיות. ההיצע המגוון של החברה מאפשר לאנשים להתלבש ולהשתמש בוורסאצ'ה מכף רגל ועד ראש, כולל הלבשה תחתונה, מטריות, איפור, הלבשה תחתונה, נעליים, שעונים, תכשיטים וניחוחות. יותר מזה, לקוחות יכולים כבר גם לרכוש  ריהוט של מותג זה, מקו העיצוב Home Signature. התחומים בפעילות קבוצת ורסאצ'ה כוללים את איסטאנטה, ורסוס, ורסאצ'ה קוטור, ורסאצ'ה ספורט, ורסטילי, ורסאצ'ה קלאסיק 2, ורסאצ'ה הצעירה ועוד. בסוף שנות התשעים, אימפריית האופנה פרשה מלעסוק רק בעיצוב ביגוד ועברה  לייצור ושיווק עד לדלפק המכירות. מרכולתה מופצת ביותר מ -300 בוטיקים ו -2,000 חנויות כלולות.

 

מטרת העבודה

פרק 1: רקע על החברה

פרק 2: רקע על מדינת היעד

ניתוח מדינת היעד: כלכלה, דמוגרפיה והענף בו עוסקת החברה

פרק 3: ניתוח מדינת היעד על כל רבדיה

תרבות

סגנון תקשורת

ניהול משא ומתן

ניהול משאבי אנוש בינלאומי

פרק 4: אסטרטגיית כניסה לארץ היעד

פרק 5: סיכום ורפלקציה אישית

מקורות

290.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
4666
היקף עמודים:
19
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.