מטרת העבודה:
העבודה תנתח באופן רב מימדי את כניסת חברת ורסאצ'ה, חברה עסקית גלובלית בתחום מותגי היוקרה באופנה ובבשמים (המטה של החברה הגלובלית באילטיה) למדינה מחוץ לה, בה לא פעלה עד היום. נבחרה אנגליה כמדינת יעד לחדירה.
במהלך העבודה נאספו נתונים לגבי אנגליה בממדים שונים של תרבות, ניהול, תקשורת וכדומה, באופן שיאפשר להציג ניתוח בעל מימדים שונים ולתת המלצות לחברה באשר לאופן החדירה.
פרק 1 : רקע על החברה
על פי אתר
https://www.referenceforbusiness.com/history2/23/Gianni-Versace-SpA.html
ג'אני ורסאצ'ה ספא הוא השני למתחרה ג'ורג'יו ארמני בקרב מעצבי האופנה של איטליה. לפי הערכות, שמו של ורסאצ'ה הניב 2 מיליארד דולר במכירות סיטונאיות וכמיליארד דולר בקמעונאיות. ההיצע המגוון של החברה מאפשר לאנשים להתלבש ולהשתמש בוורסאצ'ה מכף רגל ועד ראש, כולל הלבשה תחתונה, מטריות, איפור, הלבשה תחתונה, נעליים, שעונים, תכשיטים וניחוחות. יותר מזה, לקוחות יכולים כבר גם לרכוש ריהוט של מותג זה, מקו העיצוב Home Signature. התחומים בפעילות קבוצת ורסאצ'ה כוללים את איסטאנטה, ורסוס, ורסאצ'ה קוטור, ורסאצ'ה ספורט, ורסטילי, ורסאצ'ה קלאסיק 2, ורסאצ'ה הצעירה ועוד. בסוף שנות התשעים, אימפריית האופנה פרשה מלעסוק רק בעיצוב ביגוד ועברה לייצור ושיווק עד לדלפק המכירות. מרכולתה מופצת ביותר מ -300 בוטיקים ו -2,000 חנויות כלולות.
מטרת העבודה
פרק 1: רקע על החברה
פרק 2: רקע על מדינת היעד
ניתוח מדינת היעד: כלכלה, דמוגרפיה והענף בו עוסקת החברה
פרק 3: ניתוח מדינת היעד על כל רבדיה
תרבות
סגנון תקשורת
ניהול משא ומתן
ניהול משאבי אנוש בינלאומי
פרק 4: אסטרטגיית כניסה לארץ היעד
פרק 5: סיכום ורפלקציה אישית
מקורות