לאורך העשורים האחרונים מחקרים רבים עסקו בבחינת הקשר בין רמת השימוש בנתוני עתק לבין רמת הביצועים של ארגונים (Aljumah, Nuseir, & Alam, 2021; Caputo, Cillo, Candelo, & Liu, 2019; Ghasemaghaei, 2021; Gupta, Qian, Bhushan, & Luo, 2019; Kibe, Kwanya, & Owano, 2020; Shabbir & Gardezi, 2020). בהקשר זה, בקצרה, נתוני עתק מוגדרים כמאגרי מידע בהם מקודדת ומאוחסנת כמות אדירה של נתונים רב-גוניים המגיעים ממקורות שונים (Pence, 2014). נוכח הכמות הגדולה של הנתונים לא ניתן ליישם על נתוני העתק פעולות של שליפה, קידוד, אחסון, עיבוד וייצוא נתונים תוך שימוש בשיטות מסורתיות של ניתוח נתונים (Caputo et al., 2019). ביצועי ארגונים מוגדרים כאספקטים התורמים להתפתחותם, לצמיחתם ולרווחיותם של ארגונים (Al-Matari, Al-Swidi, & Fadzil, 2014) ונמדדים במחקרים באמצעות מגוון רחב של אינדיקטורים פיננסיים או אינדיקטורים "רכים" הנוגעים, למשל, לתחושת סיפוק, לשביעות רצון, לנאמנות ולמחויבות של לקוחות ועובדים כלפי ארגונים (Makhdoomi & Nika, 2017; Taouab & Issor, 2019).
בעוד שמחקרים רבים כבר עסקו בבחינת הקשר בין רמת השימוש בנתוני עתק לבין רמת הביצועים של ארגונים (Aljumah et al., 2021; Caputo et al., 2019; Ghasemaghaei, 2021; Gupta et al., 2019; Kibe et al., 2020; Shabbir & Gardezi, 2020), סקירה בספרות המחקרית העלתה כי עד לשלב זה לא נערכו מחקרים שביקשו לרכז ולתכלל את תוצאות המחקרים שנערכו עד כה בתחום תוכן זה, כדוגמת מחקרים מסוג מטה-אנליזה או סקירות ספרות שיטתיות.
1. מבוא
2.סקירת ספרות
2.1 נתוני עתק
2.1.1 נתוני עתק – רקע והגדרות
2.1.2 שימושים של נתוני עתק
2.1.3 אתגרים, מגבלות וחסרונות הטמונים בנתוני עתק
2.1.4 מדידת רמת השימוש בנתוני עתק
2.2 ביצועי ארגונים
2.2.1 ביצועי ארגונים – הגדרה ומדידה
2.2.1.1 ביצועי ארגונים – אינדיקטורים לא פיננסיים
2.2.1.2 ביצועי ארגונים – אינדיקטורים פיננסיים
2.2.2 מדוע חשוב לבחון את רמת ביצועיהן של ארגונים?
2.2.3 מנבאי ביצועי ארגונים – מה ידוע עד כה?
2.2.3.1 גורמים חיצוניים לניבוי ביצועי ארגונים
2.2.3.1 גורמים פנימיים לניבוי ביצועי ארגונים
2.3 נתוני עתק וביצועי ארגונים
2.3.1 נתוני עתק וביצועי ארגונים – הסברים ותיאוריות מהספרות
2.3.2 נתוני עתק וביצועי ארגונים – ממצאי מחקרים אמפיריים
2.3.3 באילו תנאים נתוני עתק אפקטיביים
3. סיכום, מסקנות והמלצות
3.1 ממצאים ומסקנות עיקריות
3.2 המלצות למנהלים
3.3 טבלת מאמרי הליבה
4. ביבליוגרפיה