שיכון ובינוי - תכנית החדשנות בחברה

מזהה: 7887
מאמר חם

פעילות החברה:

החברה (הקבוצה) המובילה בישראל, המוצרים: נדל"ן, תשתיות, אנרגיה. שווי שוק – 5.8 מיליארד ₪, מספר עובדים – 9.3 אלפים, הכנסות 6.7 מיליארד ₪ בשנה.

הססמה בחברה  יוצרים סביבות חיים בנות קיימא החברה סולל בונה - חלק מהקבוצה. נוסדה ב- 1924 בארץ ישראל. מאפשרת בנייה מתועשת.

דירקטוריון החברה וועדות שלו מפקחים על פעילות החברה.

החברה שואפת להרחבת הפעילות ולהשתתפות במגה-פרויקטים. נרכשה החברה +iconUSA. זה כרטיס כניסה לשוק ארה"ב.

 

שלבי החדשנות וכיוונים

בשיכון ובינוי מיישמים הן חדשנות טכנולוגית הן חדשנות בשיווק וארגון. בשלב הנוכחי בחברה עובדים לפי BUILDUP, תכנית החדשנות בחברה. BUILDUP מתמקדת בשלושת התחומים:

•אנרגיה ומים: אנרגיה מתחדשת - הפקה, אחסון וניהול, טיפול במים;

•תשתיות: זהו בסיס לקיימות כלכלית. תשתיות מאה ה-21 חייבים לשלב דרכים להוזלת הקמת התשתיות והפחתת ההשפעה שלהן על הסביבה;

•בניה: ערים מודרניות דרושים לשיגשוג הקהילה. שיכון ובינוי שואפת לבנייה ירוקה ומהירה יותר.

 

 

 

75.00 ₪
סוג עבודה:
מצגת
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
1232
היקף עמודים:
14
מספר מקורות:
8
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.