התערבות ארגונית ברמת הפרט והצוות - חברת סלולאר

מזהה: 5095
מאמר חם

הראיון:

מרואיינת – מנהלת עמדת מכירות בחברת סלולר.

פרטי נא אודות הבעיה איתה את מתמודדת ובעבורה את מעוניינת למצוא פתרון?

הבעיה הארגונית איתה אני מתמודדת היא הדרישות של הארגון ממני כמנהלת אל מול הצרכים שלי כאשת איש וכאמא טרייה וכמובן שכל זה משפיע עליי כעובדת.

מנהל האזור בארגון הוא בעצמו אב לשלושה ילדים כשאחד מהם תינוק ממש קטן וחדש והוא זה שמייצר את הדיסוננס הכי עמוק אצלי כי הוא כל הזמן מדבר על משפחה ועל כמה חשוב לאזן בין משפחה ועבודה אבל ברגעים שזה מגיע ליעדים ולביצועים הוא יכול להתהפך ולהתחיל לנזוף בזה שהעובדים יוצאים מוקדם מבלי לעמוד ביעדים ושמבחינתו יעדים זה קודש קודשים ועושים הכל כדי לעמוד בהם בכל מחיר וכאלו משפטים.

 עכשיו... אני מבינה שהוא מקבל לחץ מההנהלה הבכירה ושגם אליו מגיעים עם משפטים דומים כנראה. הוא הרי מנהל אזור והוא צריך לדאוג שהיעדים באזור שלו יושגו, בלי תירוצים מיותרים... עכשיו גם אני, כמנהלת עמדה צריכה לדאוג שהיעדים שלנו יושגו בכל מחיר, בלי תירוצים ובלי הסברים מיותרים אבל אנחנו בני אדם וצריך להבין שעם כמה שהיעדים חשובים לי ועם כמה שאני בן אדם הישגי ושאפתן אני לא אהרוג את הנציגים שלי ואותי בשביל זה ואני לא אתסכל אותם.

25.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
איכותני
תגיות:
התנהגות ארגונית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
2628
היקף עמודים:
10
מספר מקורות:
2
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.