דוחות פיננסיים, 2018 ב' - ממ"ן 19 - רמ לוי שיווק השקמה

מזהה: 3598
מאמר חם

מבוא

סקירת העבודה

בעבודה זו תיבחן רשת רמי לוי שיווק השקמה בע"מ. העבודה סוקרת את הענף בו פועלת החברה, קמעונאות המזון, וגם על מצב החברה בענף  מול הזדמנויות וסיכונים הכרוכים בענף זה.

לצורך הניתוח השווינו את רשת רמי לוי למתחרים אחרים באותו תחום, לצורך כך נעזרנו בחברת  שופרסל  על מנת לקבל מסקנות לחברת רמי לוי ועל המצב שבו היא נמצאת ביחס למתחרים

בשוק ולבדוק מצבה לעומק.

ניתוח העבודה בוצע על ידי שימוש בכלים חשבונאים הנלמדים במסגרת הקורס ניתוח דוחות פיננסיים ,כגון יחסים פיננסיים , ניתוח דוחות מאזן, רווח והפסד ודוחות תזרימי המזומנים , וגם נעשתה השוואה לשופרסל

 

בעזרת ניתוחים אלו הערכתי את מצבה העסקי והפיננסי של החברה וביצעתי הערכת שווי לחברת רמי לוי

ניתוח המאזן, דוח רווח והפסד ותזרים מזומנים  בוצע לדוחות הכספיים  לשנים2014-2016.

 

ממצאים עיקריים

רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בע"מ נרשמה כחברה פרטית ביום 1בינואר  2006. בחודש מאי 2007 פרסמה החברה לראשונה תשקיף במסגרתו הציעה לציבור, בין היתר, מניות של החברה, אשר נרשמו למסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב בע"מ, והחברה הפכה לחברה ציבורית כמשמעה בחוק החברות. 

נכון למועד הדוח, החברה עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בת בשיווק קמעונאי וסיטונאי בתחום המזון בישראל. בנוסף, פועלת החברה, באמצעות חברה בת וחברה קשורה, בתחום התקשורת. 

נכון למועד הדוח, הקבוצה הינה בעלת הזכויות והמפעילה של ארבעים וארבעה סניפים: 14 ממוקמים בירושלים, 16 באזור המרכז, שמונה בצפון ו - 6  סניפים באזור הדרום .חנויות הקבוצה פועלות בשיטת מכירה במחירים זולים לצרכן  ו מציעות מגוון רב של מוצרים: קשת רחבה של מוצרי מזון, ירקות ופירות, כלי בית, מוצרי טואלטיקה, מוצרי ניקיון, מוצרי קוסמטיקה, ומוצרי הלבשה וטקסטיל, אשר מסופקים לסניפי הקבוצה באמצעות ספקים שונים.

 

מבוא

סקירת הענף

סקירת חברת רמי לוי

סקירת החברה המתחרה

S.W.O.T ניתוח15

ניתוח המאזן והאיתנות הפיננסית

ניתוח דוחות רווח והפסד

ניתוח דו"ח תזרים מזומנים

ניתוח יחסים פיננסיים

הערכת שווי

סיכום ומסקנות

ביבליוגרפיה 35

445.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
חשבונאות | כלכלה ומימון | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
7120
היקף עמודים:
35
מספר מקורות:
8
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.