ניתוח דוחות רווח והפסד
הכנסות – מניתוח ההכנסות עולה כי מכירות החברה בשנת 2014 הסתכמו בכ-897,422 אלפי ₪, בהשוואה לכ-738,901 אלפי ש"ח בשנת 2013, המהווה גידול של כ-21.5%. נכון ליום 31 בדצמבר 2014 שוכרת החברה 29 סניפים ברחבי הארץ כאשר הגידול במכירות נובע מפתיחת חמישה סניפים נוספים במהלך שנת 2014 וכן מגידול של כ- 0.2% בפדיון החנויות הקיימות. בשנת 2013 חל גידול במחזור ההכנסות בשיעור של 4.3% לעומת שנת 2012 בה עמד מחזור החברה על 708,188 אלף ₪. הגידול במכירות נובע מפתיחת ארבעה סניפים נוספים במהלך שנת 2013 וכן מגידול של 0.5% בפדיון חנויות קיימות.
להלן טבלה המציגה את הרכב פילוח הכנסות החברה:
מכירות החברה מושפעות מעונתיות בשל מאפייני הצריכה של המשק בתקופות החגים בישראל. אולם, מכירות החברה מושפעות בעיקר מפתיחת סניפים חדשים ומשינוי במכירות בסניפים קיימים.
עלות המכר – עלות המכר הסתכמה בשנת 2014 ב – 691,761 אלף ₪. בשנת 2013 עלות המכר הסתכמה ב – 570,518 אלף ₪ ובשנת 2012 עלות המכר הסתכמה ב – 545,576 אלף ₪. במשך כל שנות ההשוואה אחוז עלות המכר עומד על כ – 77% מסך ההכנסות החברה. סעיף עלות המכר נובע מקניות ומגידול במלאי.