ויקטורי - ניתוח דוחות כספיים

מזהה: 2761

ניתוח דוחות רווח והפסד

 

הכנסות –  מניתוח ההכנסות עולה כי מכירות החברה בשנת 2014 הסתכמו בכ-897,422 אלפי ₪, בהשוואה לכ-738,901 אלפי ש"ח בשנת 2013, המהווה גידול של כ-21.5%. נכון ליום 31 בדצמבר 2014 שוכרת החברה 29 סניפים ברחבי הארץ כאשר הגידול במכירות נובע מפתיחת חמישה סניפים נוספים במהלך שנת 2014 וכן מגידול של כ- 0.2% בפדיון החנויות הקיימות. בשנת 2013 חל גידול במחזור ההכנסות בשיעור של 4.3% לעומת שנת 2012 בה עמד מחזור החברה על 708,188 אלף ₪. הגידול במכירות נובע מפתיחת ארבעה סניפים נוספים במהלך שנת 2013 וכן מגידול של 0.5% בפדיון חנויות קיימות.

להלן טבלה המציגה את הרכב פילוח הכנסות החברה:

 

מכירות החברה מושפעות מעונתיות בשל מאפייני הצריכה של המשק בתקופות החגים בישראל. אולם, מכירות החברה מושפעות בעיקר מפתיחת סניפים חדשים ומשינוי במכירות בסניפים קיימים.

 

עלות המכר – עלות המכר הסתכמה בשנת 2014 ב – 691,761 אלף ₪. בשנת 2013 עלות המכר הסתכמה  ב – 570,518 אלף ₪ ובשנת 2012 עלות המכר הסתכמה ב – 545,576 אלף ₪. במשך כל שנות ההשוואה אחוז עלות המכר עומד על כ – 77% מסך ההכנסות החברה. סעיף עלות המכר נובע מקניות ומגידול במלאי.

25.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
חשבונאות | כלכלה ומימון | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2015
מספר מילים:
1368
היקף עמודים:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.