ניתוח פיננסי והערכת שווי - חברת ויקטורי רשת סופרמרקטים בע"מ

מזהה: 2592
מאמר חם

עבודה זו עוסקת בהערכת שווי וניתוח דוחות כספיים של חברת ויקטורי רשת סופרמרקטים בע"מ ובהשוואה לחברת רמי לוי שיווק השקמה (2006) בהתייחס לפעילותה בשנת 2014 ובשלושת הרבעונים שהסתיימו ביום 30.9.2015. העבודה סוקרת את חברת ויקטורי בתוך ענף קמעונאות המזון ויתרונותיו וחולשותיו של הענף. לאחר מכן, נעשתה הערכת שווי באמצעות בניית תחזית פיננסית ל – 5 שנים ובנוסף חישוב של ערך שייר לתקופת אינסוף. לצורך קביעת שווי החברה הוונו תזרימי המזומנים החזויים של החברה באחוז היוון המשקלל את תשואת מניית ויקטורי יחד עם מניות תל אביב 100, הסיכון הענפי, שווי החברה בבורסה וההתחייבויות הפיננסיות של החברה . הנתונים בעבודה מתבססים על הדוחות הכספיים ודוחות הדירקטוריון של חברות ויקטורי ורמי לוי. כמו כן, המגמות העתידיות מסתמכים על דוחות אנליזה ומחקרי שוק שנעשו בענף המזון. ממצאי העבודה המרכזיים עולים המסקנות הבאות:

 ויקטורי מגדילה את פעילותה במשך השנים ועל אף המחאה החברתית הצליחה להגדיל את מכירותיה בזכות הגדרתה של הרשת כחנות דיסקאונט המציעה מחירים זולים לצרכן.
 הרגולציה בעיקר של חוק המזון והעלאת שכר המינימום שנכנסו לתוקפם בתחילת שנת  2015 הגדילו מאוד את התחרותיות בענף המזון והשפיעו באופן משמעותי על הביצועים הפיננסים של ויקטורי ושל רמי לוי בשנת 2015.
ויקטורי במגמת התרחבות באמצעות פתיחת סניפים חדשים ואף כניסה לתתי ענפים חדשים כגון תוספי המזון ונדל"ן. בנוסף, ויקטורי מבססת את פעילותה על המותג הפרטי, מכירות מזון דרך האינטרנט ויבוא מזון מקביל מחו"ל.

 

1.        מבוא

2.        החברה

3.        סקירת ענף קמעונאות המזון 

4.        חברת רמי לוי – החברה המתחרה

5.        ניתוח  S.W.O.T.

6.        ניתוח דוחות מאזן 

7.        ניתוח דוחות רווח והפסד

8.        ניתוח דו"ח תזרים מזומנים

9.        סיכום הניתוח הפיננסי 

10.      הערכת שווי חברת ויקטורי

11.      סיכום ומסקנות לעבודה כולה

460.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
חשבונאות | כלכלה ומימון | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
7315
היקף עמודים:
38
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.