ניתוח פיננסי והערכת שווי - חברת מלונות דן בע"מ

מזהה: 2722
מאמר חם

חברת מלונות דן בע"מ הוקמה בשנת 1960 והינה חברה ציבורית משנת 1982 הנסחרת בבורסה בתל אביב. החברה עוסקת בעיקר בפעילות מלונאית ברמה גבוהה הפונה לפלח שוק של תיירות מחו"ל ותיירות פנים ישראלית וכן עוסקת בפעילות בתחום ההסעדה בעיקר לצה"ל המהווה לקוח עיקרי לחברה אשר מקיימת עמו יחסי תלות. לאחרונה, החברה רכשה את פעילות טיב טעם לצורך מתן שירותי הסעדה לשוק האזרחי. בעבודה זו נעשה ניתוח של מאפייני ענף המלונאות וההסעדה וניתוח החברה בהיבטים מאקרו כלכליים. בנוסף, נעשו ניתוחים כלכליים לתוצאות הפיננסיות של  הדוחות הכספיים של החברה: מאזן החברה, דוחות רווח והפסד ודוח על תזרים המזומנים של החברה ליום 31.12.2014 ו – 30.9.2015. מסקירת החברה והדוחות הכספיים עולים הממצאים העיקריים הבאים:

חברת מלונות דן בע"מ הינה שחקנית מרכזית בענף המלונאות בעלת 14 מלונות ברחבי הארץ ו – 3,847 חדרי אירוח. החברה בעלת נתח כספי שלישי בענף ומדורגת שנייה בסקר שביעות רצון של הלקוחות לשנת 2015.
החברה בשלב של צמיחה – בשלות. החברה בתהליכי השקעה בהרחבת מלון ארכדיה בעלות של 400 מיליון דולר ובניית מלון בהודו.
החברה חווה ירידות במדדים הפיננסים המרכזיים בשנים האחרונות. הרווח התפעולי והנקי של החברה יורד כתוצאה מהפגיעה בענף המלונאות מהמצב הכלכלי בשנת 2008. הכנסות החברה יורדות בשנת 2014 כתוצאה ממבצע צוק איתן.
בשנת 2015 קיימת התחלה של התאוששות במצבה של החברה מבחינת גידול בהכנסות, הרווח הגולמי והנקי. השיפור נובע כתוצאה משיפור בענף המלונאות, הרחבת ענף ההסעדה וכניסה לפעילויות נוספות.

 

מבוא 

2.       סקירה על חברת מלונות דן וענף המלונאות וההסעדה

3.        חברת ישרוטל בע"מ

4.        ניתוח S.W.O.T

5.        ניתוח מאזן החברה

6.        ניתוח דוחות רווח והפסד

7.        ניתוח דוח תזרים מזומנים

8.        סיכום הניתוח הפיננסי 

9.        הערכת שווי חברת מלונות דן בע"מ בשיטת היוון תזרימי מזומנים DCF

10.     סיכום ומסקנות

11.      רשומה ביבליוגרפית

12.      נספחים

515.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
חשבונאות | כלכלה ומימון | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
8230
היקף עמודים:
52
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.