ניתוח מיזם "מהלב לצלחת"

מזהה: 1498

ניתוח הסביבה השיווקית של מיזם "מהלב לצלחת", מיזם המתמקד בארוחות חמות לקשישים בודדים ורעבים (פירוט בנספח ובהרצאת אורח שתתקיים במהלך הקורס).

מיזם חדש וחשוב הוקם במטרה לספק לקשישים שידם אינה משגת ארוחה חמה ומזינה עד הבית.
אתגרים גדולים עומדים בפני מיזם זה, בתקופה קשה שבה עמותות ומיזמים רבים מנסים לגייס מתנדבים ומשאבים.
 

 

 
1.רקע קצר על המיזם
 

 
2.ניתוח מצב
·נתוני רקע על הענף – הגדירו את הענף הרלוונטי למיזם ובדקו את מידת האטרקטיביות של הענף בו פועל המיזם. נתחו בהתאם למודל חמשת הכוחות של פורטר. הגדירו את רמת האטרקטיביות ביחס לכל אחד מהכוחות ובהתייחס למכלול הכוחות גם יחד.
·ניתוח מתחרים – הגדירו את המתחרים המרכזיים של המיזם, באיזו רמת תחרות הם מתחרים ואת עיקרי הפעילות השיווקית של המתחרים הללו
·ניתוח גורמים נוספים בסביבה השיווקית – הגדירו גורמים משמעותיים ותפקידם הפוטנציאלי בסביבה השיווקית של המיזם

 

מודל SWOT

הציגו ניתוח של מודלSWOT  למיזם, תוך התייחסות לארבעת מרכיבי המודל
הגדירו את הפוקוס האסטרטגי הנדרש למיזם על פי מודל SWOT

 

המלצות

 

הציעו לפחות שלוש הצעות להתמודדות של המיזם עם האתגרים העולים מניתוח הסביבה השיווקית, נמקו את ההצעות שלכם על בסיס המודלים והתיאוריות שנלמדו.

75.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
תגיות:
מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
1333
היקף עמודים:
6
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.