מטרת העבודה היא לבדוק עד כמה משפיעים הדו"חות הכספיים על מחיר ני"ע. באופן עקרוני, הדרך של החברות הציבוריות להעביר לציבור מידע על הפעילות שלהן היא באמצעות הדו"חות הכספיים. בהתאם לכך, אנו מצפים כי מידע חדש אשר מוזרם לציבור באמצעות הדו"חות הכספיים, ישפיע על מחיר המניה באמצעות מנגנונים שונים של הערכת שווי.
לפי תאוריית השוק היעיל בגרסתה "החזקה" מחיר המניה משקף כבר את כל המידע הידוע עליה, בין אם הוא גלוי ובין אם הוא סמוי. בגרסאות "חלשות" יותר של התאוריה, מחיר המניות אינם משקפים את כל המידע שבידי הציבור על המניה אלא רק מידע שמפורסם באופן פומבי, כמו המידע שמפורסם עם צאת הדוחות הכספיים.
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
מתודולוגיה
תוצאות המחקר
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים