הגבלות וחקיקה על פיתוח משחקי וידאו אלימים

מזהה: 1210
מאמר חם

מקורותיהם של משחקי הווידאו/מחשב האלימים חוזרים אחורה לשנת 1976 אך אלה התפתחו משמעותית במרוצת השנים התרבו משחקי וידאו האלימות והפכו למשחקים מורכבים יותר, עתירי גרפיקה והציבו את השחקן בגוף ראשון (Dillio, 2014, p. 112). הכנסות תעשיית משחקי הווידאו נאמדו ב-23.5 מיליארד דולר בארה"ב בלבד בשנת 2015 עם שיעורי צמיחה שנתיים של 5-7%; מתוך כך משחקי מחשב אלימים ובמיוחד משחקי הירי בגוף ראשון גורפים מיליארדי דולרים גם כן (Morris, 2016), כאשר המשחק Call of Duty נחשב לאחד ממשחקי המחשב ירי בגוף ראשון הרווחיים ביותר, עם הכנסות של יותר ממיליארד דולר בשנת 2017 (Dow Jones Institutiona, 2017).

ישנן טענות למכביר כי משחקי הווידאו האלימים מגבירים את רמת האלימות והאגרסיביות של השחקנים (Dowsett, & Jackson, 2019, p. 25), כמו כן ישנה טענה כי ממשחקי המחשב האלימים הם אומנם רק סוג של בידור ושעשוע, אך שעשוע זה מלווה בדילמות מוסריות מהותיות המאופיינות בהתנהגות של חוסר כבוד לאובייקטים, צחוק והנאה על אלימות ומוות, ואולי אף פגיעה באיכות האינטראקציה בין אנשים (Goerger, 2017, pp. 99-100).

מאידך, עמדה אחרת גורסת כי משחקי מחשב אלימים לא מגבירים את האלימות והעוינות בקרב השחקנים (Ferguson, Trigani, Pilato, Miller, Foley, & Barr, 2016, p. 53).

מבוא

סקירת עולם משחקי המחשב האלימים

ניתוח התמודדות הסוגייה באמצעות תחליפי מוסר - השוק, החוק, הסביבה החברתית

ניתוח משחקי הווידאו האלימים באמצעות עקרונות מוסר

סיכום ומסקנות

רשימה ביבליוגרפית 

590.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
מוסר ועסקים
תגיות:
מנהל עסקים כללי | פילוסופיה
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
11506
היקף עמודים:
27
מספר מקורות:
25
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.