אמנות הפרזנטציה והופעה מול קהל

מזהה: 3213
מאמר חם

תקציר:

עבודה זו בוחנת את שפת הפנים והגוף של הקומיקאי והסטנדאפיסט שראל קטורזה. תחילה מובא רקע אודותיו, ובהמשך שלושה מאפיינים ספציפיים בהופעתו מול קהל בהקשר קומי, המשרתים את  מטרת ההופעה- למגנט את הקהל אליו ולהצחיקו. נדון במימיקות הפנים, בקול ובתנועות הידיים של קטורזה כדרך להפוך את הופעתו ללא רצינית, קלילה ומצחיקה. העבודה מתובלת במספר קישורים לקטעי וידיאו הממחישים את הכתוב.

רקע כללי:

קטורזה, בן 49 (יליד 1968), משוי+7, הוא קומיקאי, שחקן, תסריטאי, מנחה טלוויזיה וסטנדאפיסט ישראלי. קטורזה, ממוצא אלג'יראי, נולד בצרפת ועלה לישראל בגיל 4. התחנך באשדוד ולמד כעתודאי בבית הספר הטכני של חיל האויר.

הופעותיו הראשונות כסטנדאפיסט מול קהל היו בבסיס בו שרת, ובמקביל בתכניות קומדיה דוגמת "קומדי קלאב". התפרסם בתחילת שנות ה-90, כאשר הופיע בפינת הסטנדאפ בתכנית הבידור של דודו טופז "סופשבוע עם דודו טופז", ובאותה שנה אף החל להופיע במופעי בידור ברחבי הארץ. במקביל לתכניות טלוויזיה ורדיו נוספות, בהן "מועדון לילה", שיחק קטורזה במספר הצגות תיאטרון ובסדרות טלוויזיה ישראליות.

קהל מטרה:

מצגת זו מיועדת לסטודנטים בגילאי 20-30, הלומדים במוסד להשכלה גבוהה בתואר ראשון למנהל עסקים. המשותף לקהל היעד הוא נוכחותם בקורס "אמנות הפרזנטציה". ההרצאה תיערך בכיתת הלימוד, וייעודה הוא תיאור וניתוח הופעתו של קטורזה מההיבט של הבעות הגוף והפנים, כתורמות ליכולותיו הקומיקאיות.

הופעה מול קהל:

קטורזה מגלם דמויות במשחק ובתיאטרון, אולם בחרנו להתמקד בדמותו בתחום הסטנדאפ,  באופן ספציפי  במימיקות הפנים, בתנועות הידיים ובאיכות הקול, כתורמים לחוויית הבידור אותה הוא מעביר לצופיו. 

 

תקציר

רקע כללי

קהל מטרה

הופעה מול קהל

א.           מימיקות הפנים

ב.           תנועות ידיים

ג.            איכות הקול

סיכום ומסקנות

ביבליוגרפיה

110.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
1727
היקף עמודים:
7
מספר מקורות:
7
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.