הקשר בין תגמולים המוענקים לעובדים לבין שביעות הרצון של העובדים במקום עבודתם.

מזהה: 1018

השפעת שביעות רצון עובדים על פרמטרים כמו חיסורים והיעדרויות מהעבודה וביצועי עובדים נחקרה רבות בספרות (Bockerman & Pekka, 2012). חברות המעוניינות לשפר את ביצועי עובדיהן ולהקטין חיסורים והיעדרויות מנסות להשפיע על מידת שביעות הרצון של העובדים דרך גורמים כמו שכר (Judge, Piccolo, Podsakoff, Shaw, & Rich, 2010), תגמול על ביצועים או מאמץ (Green & Heywoood, 2008) והטבות שונות לעובדים שאינן בהכרח כספיות (Teti & Andriotto, 2013). אולם הניסיון להעלות את שביעות רצון העובדים באמצעים אלו אינו תמיד מסתיים בתוצאה לה קיוו החברות, והצלחתו עשויה להיות תלויה במשתנים כמו מגדר, גיל, דרג וותק בחברה (Teti & Andriotto, 2013), בקיומם או היעדרם של גורמים אחרים המעלים את שביעות רצון העובדים כמו למשל אוטונומיות ועצמאות בעבודה (Carr & Mellizo, 2012) בדרך ההעסקה של העובדים (עובדים קבועים או זמניים) (Wilkin, 2013) ואף בתרבות במדינת העובדים (Froese & Xiao, 2012). 
העבודה כוללת איורים ורשימת מקורות

210.00 ₪
סוג עבודה:
סקירת ספרות
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
התנהגות ארגונית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
3338
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
8
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.