אפקטיביות, הגברת התפוקה והמוטיבציה של העובדים היו מעולם ומתמיד אחת ממטרות העל של ארגונים גדולים סביב העולם, ואחת הדרכים להגיע אל מטרות אלו היא שילוב והכנסה של טכנולוגיות חדשות אל תוך הארגונים השונים בין אם אלו ארגונים פרטיים או ארגונים ממשלתיים ציבורים. ההכנסה והשילוב של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות מקדמות את מטרות הארגון, בד בבד עם הגברת האפקטיביות והתפוקה של העובדים בארגון. למשל, נסו לדמיין כיצד העבודה בארגון כלשהו הייתה מתנהלת ללא מחשב, אינטרנט או מדפסת. אולם, לצד היתרונות הרבים של הכנסת טכנולוגיה חדשה אל תוך הארגון הנעות, מקיצור משך העבודה, נגישות גדולה יותר לקהל, ליצירת תקשורת יעילה ומהירה בין הארגונים השונים ובתוך הארגון עצמו, ובעיקר בהנעה להיות אפקטיביים יותר בהיבט של ארגון המידע, שליפת המידע וסיפוק הנתונים לתוך הארגון ומחוצה לו (Bekkers & Homburg, 2007). נציבים גם החסרונות מהצד השני, המתחילים בעיכוב בעבודה השוטפת הנובעת מתקלות טכניות טכנולוגיות, פוביה מן הטכנולוגיה החדשה, בחוסר ידע מתאים בשביל להבין את הטכנולוגיה ואת השימושים שלה, ונגמרים בהתנגדות לשינוי נהלים, דרכי עבודה ונורמות התנהגות בתוך הארגון (Clarke and Roy, 2017).
נוסף על אלו, את התפתחות הטכנולוגיה קשה מאוד לעצור מכיוון שהיא בדרך כלל אינה תלויה בפוליטיקה בכלכלה או במבני הכוח בחברה. למעשה, ההתקדמות הטכנולוגיות היא מעין כוח בלתי ניתן לעצירה והיא מוגבלת רק במחסור של משאבים חומריים (Homburg, 2018).
תקציר
מבוא
סקירת ספרות
הכנסה של טכנולוגיות חדשות אל תוך ארגונים ציבוריים
תפקוד העובד בשירות הציבורי
מוטיבציית העובד בשירות הציבורי PSM (Public Service Motivation)
ההשפעה של גיל
ההשפעה של וותק במקום העבודה
השערות המחקר
שאלת המחקר.
מודל מחקרי
משתני המחקר
מתודולוגיה
שיטת המחקר
אוכלוסיית המחקר
הליך המחקר
מגבלות המחקר
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח