התנהגות צרכנים - ארוחות צהריים בקופיקס

מזהה: 3260
מאמר חם

מבוא

עבודה זו תעסוק בחברת קופיקס כאשר הדגש יהיה על פיתוח הרגלי צריכה של ארוחות הצהריים הקלות והזולות של קופיקס. קופיקס פועלת בענף בתי הקפה בשוק בתי קפה Low cost. המתחרים הישירים הם Coffiz ו Coffee experess. היתרון התחרותי הוא תחרות על בסיס מחיר.  קופיקס היא הראשונה שסללה את השוק של  בתי קפה Low cost המציעים מחיר אחיד וזול כך הם גדלו מהר והגיעו לפריסה ארצית.

ניתוח קהל מטרה:

פילוח גיאוגרפי: מרכזי ערים (הסניפים ממוקמים תמיד במרכזי ערים ברחובות מרכזיים).

פילוח דמוגרפי: נשים וגברים בגילאי 15-35, לרב עובדים במשרדים באזורים מרכזיים או בעבודה דינמית בה הם מסתובבים ברחבי הארץ, צורכים ארוחת צהריים מחוץ לבית, צרכנים נבונים.

פילוח פי סוג לקוח: לקוחות פרטיים.

VALS:  צרכני קופיקס נחלקים לשתי קבוצות עיקריות:

הקבוצה האחת היא צרכנים מונחי פנים, שוחרי שינוי חברתי, אידיאולוגיים הפועלים ליצירת שינוי. כחלק ממחאות יוקר המחיה ישנו חיבור אידיאולוגי של חיזוק חברות המציעות מוצרים זולים. לקוחות אלו מבקשים להביא לשינוי חברתי, מעורבים בנושאים חברתיים ומבינים שקופיקס מוותרים על נתח רווחים מסוים כדי ליצור שינוי בשוק.

הקבוצה השנייה היא חווים: שוחרי בילוי, צעירים בעלי סגנון חיים בלייני, רוכשים מהר, חושבים מעט, לרב אינם מבוססים כספית, תרים אחר הזדמנויות משתלמות.

 

איתור צרכי הצרכן

הצורך הבסיסי הוא לרכוש ארוחת צהריים איכותית במחיר אטרקטיבי. צרכן מזון מעוניין ליהנות מהארוחה הוא לא מוכן שהמחיר יבוא על חשבון הטעם. המניעים של הצרכן הם: עלות, מאמץ ותמורה. מה שעשוי להניע אותו להיות צרכן כבד של ארוחות הצהריים הקלות של קופיקס הוא מצב בו הוא משלם מחיר קבוע ואטרקטיבי ומקבל בתמורה מזון שעומד בסטנדרטים שלו ומספק אותו.

 

תקציר

מבוא
איתור צרכי הצרכן
חיפוש ועיבוד מידע
בניית עמדות
הערכת חלופות
תהליך השכנוע

המלצות יישומיות

1,350.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
2175
היקף עמודים:
13
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.