חברת שלמה SIXT - סקירת תחום הליסינג התפעולי ומתן הצעות ליישום אסטרטגיות

מזהה: 1924
מאמר חם

שלמה החזקות, שהוקמה לפני 40 שנים ע"י שלמה שמלצר ז"ל, היא החברה הגדולה והמובילה בישראל באספקת שירותי רכב. החברה מעניקה מגוון שירותים כגון: השכרת רכב בישראל, השכרת רכב בחו"ל, ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, מכירת רכבי ליסינג והשכרת הרכב של הקבוצה, רשת מוסכים ושירותי דרך, גרירה ותיקוני רכב. חזונו הפיננסי של שמלצר והבנתו הכלכלית המעמיקה הובילו את הקבוצה להצלחה ולצמיחה מתמדת, וכיום היא אחת מקבוצות ההשקעה המובילות בישראל עם צי של כ-80,000 כלי רכב.

מבנה הקבוצה

תחום הרכב:                                                    תעשייה:

שלמה SIXT, שלמה מוסכים ושירותי דרך         מספנות ישראל, תדיראן טלקום, אפקון                                        תעשיות

תחום הביטוח:                                                 תחום הלוגיסטיקה:

שלמה חברה לביטוח                                         גולד בנד

תחום נכסי דלא ניידי:

שיר נדל"ן

בשוק השכרת הרכב בישראל פועלות חברות בינלאומיות גדולות כגון: שלמה Sixt (ניו קופל), Avis ישראל, budget, Hertz ואלדן לצד חברות ישראליות ותיקות כגון: הרצל, סאן-קאר, תמיר, בסט קאר, ואביטל. חברות אלה פועלות לביסוס והגדלת פלח השוק שלהן, בין השאר באמצעות הורדת מחירים ושיפור השירות ללקוח.

עיקר פעילות השכרת כלי רכב בישראל מרוכזת בידי מספר קטן של חברות. קהל היעד הינו מגוון אך הענף בעיקרו מבוסס על צורכי תיירות, מאופיין בעונתיות, ברווחיות נמוכה ובסיכון גבוה. בישראל פועלות כ- 80 חברות השכרה מתוכן, 7 מהוות כ- 75% מנפח השוק. חברות ההשכרה הגדולות מייצגות בדרך כלל גם חברות בינלאומיות, ופועלות גם כחברות ליסינג.

מבוא 

מיפוי השירותים שנותן הארגון

מאפייני האינטראקציות עם הלקוחות

ניתוח TOWS

אפיון הלקוחות

ניתוח הערך

נאמנות הלקוחות לארגון

ניתוח המצב הקיים ביחס לתחרות

התווית יעדים

אסטרטגיה מוצעת ונושאים לשיפור

מסקנות והמלצות 

235.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
3721
היקף עמודים:
16
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.