תאגיד Bakery Group מייצר מעל ל-13 אלף מוצרים ב197 מפעלים ב32 מדינות על פני 3 יבשות. התאגיד מפוצל בין מספר מקומות רב ונסמך על נוכחות פיזית של מספר רב של מפקחים באתרים השונים על מנת להבטיח את יעילות פעילות החברה. לפי תיאור תפקיד המפקחים, אני מניחה כי הם אוספים מידע על פעילות החברה באתר, מנתחים את המידע, ומעבירים את הניתוח להנהלה הבכירה.
א. כפי שניתן לראות בטבלה להלן, בעוד שהכנסות החברה צומחות באופן יחסית קבוע (למעט בשנת 2017), רווחיות החברה יורדת באופן משמעותי לאורך השנים (למעט בשנת 2017), וזאת כתוצאה מעלייה בהוצאות החברה. בהנחה שהמפקחים פעלו בקביעות לאורך השנים באותה תצורה (1,200 מפקחים שטסים ברחבי העולם) ובהנחה שמקור ההוצאות אינו ברכישת חברות אחרות, נראה כי העלייה הקבועה בהוצאות החברה מצביעה על כך שהמפקחים אינם משיגים את המטרה שלהם – שיפור היעילות בחברה. בנוסף, חברת Bakery Group נסמכת על אסטרטגיית מיזוגים ורכישות כמנוע לצמיחה, אולם נראה כי בעוד היא רוכשת נכסים רבים, התשואה על הנכסים נמצאת בירידה משמעותית לאורך השנים, דבר שיכול להצביע על כך שהמפקחים לא מצליחים להגיע לסטנדרטיזציה ארגונית גלובלית של תהליכי הייצור והמכירה ואינם מגיעים למיצוי מלא של יכולות הארגון.