חקר ארגון חברת רמי לוי שיווק השקמה בע"מ

מזהה: 6110
מאמר חם

תיאור הארגון וסוג המבנה הארגוני

לפי דוחות הדירקטוריון של החברה, רשת רמי לוי שיווק השקמה הינה חברה מובילה בשוק הקמעונאות בישראל בתחום המזון. החברה הוקמה בשנת 2006 כחברה פרטית והפכה בשנת 2007 לחברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך. החברה פועלת בעיקר בתחום קמעונאות המזון אך בשנים האחרונות נכנסה גם לתחומים כמו סלולר, מועדון כרטיסי אשראי, הפעלת רשת בתי קפה ומרכולים עירוניים והפעלת חנויות פארם. לאחרונה החברה זכתה גם במכרז לרכישת חברת התעופה ישראייר[1].

לפי סמואל (1996), המבנה הארגוני מוגדר כמערכת פתוחה. סוג המבנה הארגון של רמי לוי מוגדר כמערכת פתוחה מאחר והיא מקיימת קשרים עם הסביבה  שלה כאשר היא קולטת משאבים המורכבת מאנשים, חומרים, כספים, ציוד ומידע ובתמורה פולטת תוצרים בצורה של שירותים ומוצרים. מוצרים ושירותים אלו מזינים את  המשאבים אותם היא קולטת ואז נוצר שוב מחזור חיים של תשומות ותפוקות תוך שכלול המבנה הארגוני וחסכון לצורך איזון המערכת הארגונית.

בחברת רמי לוי רואים שלפי דוחות הדירקטוריון של החברה לחברה תשומות כמו של העסקה של 7,400 עובדים נכון לשנת 2019. צריכת חומרי גלם באמצעות רכישת חומרי גלם מחברות ייצור מזון כמו שטראוס, אוסם וכיו"ב. כספים באמצעות קבלת כספים ממכירת מזון ושירותים וגיוס כספים בשוק ההון. ציוד באמצעות החזקה של 53 סניפי מכירה, מחסנים לוגיסטיים ואתר מכירה און-ליין ומידע באמצעות איסוף מידע אחרי לקוחותיה[1].

 

105.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
1657
היקף עמודים:
6
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.