פרק 1: הרעיון: תיאור התופעה, תיאור הרעיון, מקור הרעיון, ייחודיותמקוריות הרעיון, זהות ופרטי היזמית.
הבעיה והפתרון
הגיל השלישי, בני 65 ומעלה מהווים כעשרים אחוזים מהאוכלוסייה במדינות מערביות תוך שחזוי גידול מתמיד בשכיחותם של אלו בעקבות ההתקדמות בעולם הרפואה אשר מגדיל את תוחלת החיים הממוצעת.
אחת הבעיות מהם סובלים קשישים היא בדידות. קשישים רבים חיים בגפם ואלו מהם אשר מוגבלים מבחינה פיזית ובריאותית א מתקשים ביצירת אינטראקציות חברתיות ומתמודדים עם בדידות מתמדת. קשישים רבים מוגבלים פיזית ונמצאים בביתם / בבית חולים / בבית אבות בחוסר מעש, לעתים במצב סיעודי לעתים במצב פיזי ירוד ובבדידות ושעמום.
בנוסף לכל אלו, ישנם קשישים פעילים אשר מחפשים דרכים נוספות להעשיר את יומם ולגוון את פעילותיהם.
חברת Seniors vision מייצרת עבורם משקפי מציאות מדומה (VR) אשר יסייעו לצמצם את תחושת הבדידות בקרב קשישים ויאפשרו לאוכלוסייה זו ליהנות מאינטראקציות חברתיות מכל מקום בו הם נמצאים פיזית.
הפתרון של חברת Seniors vision מורכב מחומר ותוכנה גם יחד.
ברמת החומרה ייוצרו משקפיים מיוחדים אשר אותם ירכשו המשתמשים בתשלום חד פעמי. משתמש שירצה יוכל לרכוש שירות של תמיכה ותיקון תקלות בביתו בתשלום של מנוי חודשי קבוע. המשקפיים יחוברו לטכנולוגיה של מציאות רבודה.
התכנה שתפותח תפעיל מערך של תכנים אשר יפותחו על ידי החברה במחלקה ייעודית לרווחת הקשיש ותציע מגוון פעילויות חברתיות באופן שוטף. טכנולוגיית המציאות הרבודה תהא הבסיס לכל הפעילויות בתכנה.
המוצר יאפשר למשתמשים לעשות שימוש בזמנם הפנוי מכל מקום ובכל שעה ולהיות פעילים חברתית עם משתמשים מהארץ ומהעולם.
פרק 1: הרעיון
הבעיה והפתרון
תופעת הבדידות
מקור הרעיון
מה הייחודיות של הרעיון
היזמית
פרק 2: תיאור מפורט של המוצר או השירות
תיאור הקונפסט
מרכיבי המוצר
איך הוא עובד
פיתוח טכנולוגיה
עלות יצור יחידת מוצר
פרק 3 : השוק
סקירה על שוק מוצר ה- VR
גודל שוק
קהל יעד
אסטרטגיה שיווקית - שיתופי פעולה
מאמצי שיווק
ערוצי שיווק
פרק 4: המסגרת הארגונית: הזהות המשפטית של המיזם חברה בע"מ ובעלי המניות
המסגרת הארגונית
החזון, המטרות והיעדים
המבנה הארגוני של החברה
אנשי המפתח
פרק 5: עיקרי המשמעות הפיננסית
סיכום
ביבליוגרפיה