1.לצורך המטלה נבחרו שתי חברות מענף החיתולים- חברת Huggis (האגיס) וחברת pampers (פמפרס). לשתי החברות אתרי אינטרנט הפונים לפלח צרכנים דומה. החברות מציעות חיתולים לצרכנים פרטיים, בסיס הפילוח הוא התנהגותי ועל פי שימוש, כלומר פלח הצרכנים אליו פונות החברות עם מוצריהן הוא צרכנים שעושים שימוש גבוה בחיתולים.
הצרכן הטיפוסי אליו פונות החברות הוא זהה, צרכן במעמד סוציואקונומי בינוני ומעלה, הורה לפעוטות וילדים, שעושה שימוש תדיר בחיתולים. לפי אתר האינטרנט של חברת החיתולים האגיס, הצרכן הטיפוסי אליו פונה האתר הוא הורה לתינוקות וילדים בגילאי 0-4 שנים. לפי אתר האינטרנט של חברת החיתולים פמפרס, הצרכן הטיפוסי אליו פונה האתר הוא הורה לתינוקות בכל גיל, מתינוקות שרק נולדו ועד לפעוטות בתהליך הגמילה מחיתולים.
2. אתר האינטרנט של חברת האגיס מפרסם את מוצריה, מציע רכישה אונליין בקישור לאתרי הסופרמרקטים המשווקים ומציע לצרכן מידע לקריאה, טפים והמלצות בנושאים שונים הקשורים בהורות וגידול ילדים. בשלב ההכרה בצורך, בתהליך הקנייה השקולה, החברה מגדילה את הפער בין המצב המצוי לרצוי לצרכן באמצעות הצעת פתרונות ושינוי תפיסת המצב הרצוי. כיוון שעבור פלח צרכנים, זה החיתולים עונים על צורך פונקציונאלי, לא נדרשת מעורבות גבוהה של החברה בהנעת הצרכן להכרה בצורך. הצרכנים, הורים לפעוטות, מתמודדים עם מצב מצוי של שינוי בחיי המשפחה שמביא לצורך ברכישת מוצרים לשמירה על היגיינה של ילדיהם.
אתר החברה מציע פתרונות להתמודדות עם צרכיהם החדשים של הצרכנים, הוא מציע את החיתולים כמוצר לשמירה על ההיגיינה והנוחות של התינוק.