1. מודלים פסיכולוגיים בחווית לקוח
חברת "אפל" הקיימת מאז 1977 וידועה בחידושיה הטכנולוגיים השיקה לאחרונה מוצר בתחום הטלפונים החכמים בשם "אייפון 13 פרו". בפרסומת הרשמית של המוצר, הדגש הוא על איכות המצלמה של הסמרטפון, ועל יכולתה לצלם במדויק גם בתנאי מזג אוויר קשים, ולהחזיק מעמד גם אם נשפכים עליה משקאות (Apple, 2022 ). ההתניה הקלאסית כאן היא הגירויים הויזואליים השונים: שלג, פיצוצי עשן, נופים מדהימים וקפה שנשפך על האייפון. ההתניה האופרנטית מיוצגת באמצעות נופים מרשימים ואפקטים ויזואליים מרהיבים, כמו גם העדשות החזקות והעיצוב המרשים של המוצר שגורמת לגירוי אקטיבי וחיובי בקרב הלקוח, בכך שירצה לטייל בהרים מושלגים ולצלם אותם באופן פעיל, ולו רק בעזרת האייפון 13 פרו. מבחינת פירמידת הצרכים של מאסלו, הפרסומת לאייפון 13 פרו מספקת הן את הבסיסיים ביותר, באמצעות הצגת האייפון כחלק הישרדותי בלתי נפרד בתנאי מזג אוויר קשים, והן את הגבוהים ביותר, העומדים בראש הפירדמידה- באמצעות היצירתיות של השחקן בסוף הפרסומת כשהוא מנסה ליצור אפקטים מיוחדים בכדי לצלם אותם באמצעות מצלמת האייפון.
2. מסע לקוח
מסע לקוח הוא התהליך שעובר הלקוח החל משלב החשיפה הראשונית למוצר או לשירות, כלומר השנייה הראשונה בו הלקוח פוגש במוצר לראשונה, ועד אחרי ששילם את הכסף עבור המוצר או השירות.
1.מודלים פסיכולוגיים בסיסיים בחווית לקוח
2. מסע לקוח
3. פרסנוליזציה והתאמה ללקוח
4. מדידה ושימוש בדאטה
5. כלכלה התנהגותית וקבלת החלטות- מודל Hooked
6. כלכלה התנהגותית וקבלת החלטות- מושגים
7. Relationship Marketing
8. Storytelling
9. שיווק OMNI
10. עיצוב חווית לקוח עתידני
ביבליוגרפיה