תעשיית מרכזי השירות הטלפוניים - חברת Quest Diagnostics

מזהה: 4253
מאמר חם

מרכזי שירות לקוחות טלפוניים מהווים חלק בלתי נפרד ומשמעותי בקרב עסקים רבים. המוקדים הטלפוניים משמשים אמצעי מועדף עבור חברות רבות לתקשר עם לקוחותיהן, ומספקים את עיקר הקשר בין הלקוח לספק השירות. ארגונים רבים שיש להם קשר עם לקוחות, כמו למשל חברות פרטיות, ארגונים ממשלתיים ושירותי חירום, משקיעים בתשתיות עבור מוקדים טלפוניים, אחד או יותר, אם בניהול פנימי או באמצעות מיקור חוץ.

ענף המוקדים הטלפוניים, אם כן, הוא עצום ומתרחב כל הזמן, הן מבחינת כוח העבודה והן מבחינת היקף הכלכלה. כך לדוגמה, בשנת 1999 מספר העובדים במוקדים טלפוניים בארצות הברית היה 1.55 מיליון, וגדל בשיעור של יותר מ-8% כל שנה. האיכות והיעילות התפעולית של שירותי הטלפון הללו יכולים להיות מצוינים. במוקד שירות לקוחות אידיאלי, מאות של נציגים עשויים לספק מענה לאלפי טלפונים בשעה, עם רמות ניצול של נציג הנעות בין 90%-95%, אף לקוח אינו נענה בצליל תפוס וכמחצית הלקוחות נענים מיד. זמן ההמתנה של המתעכבים עומד על שניות בלבד ואחוז הנוטשים בזמן ההמתנה הוא זניח ועומד על 1%-2% בלבד.

עם זאת, בפועל רבים מהמוקדים הטלפוניים, אפילו אלו שמנוהלים היטב, אינם משיגים רמות גבוהות כאלה של שירות איכותי ויעיל באופן עקבי. פער הביצועים נובע, בין השאר, בשל המורכבות הגדולה של מרכזי השירות הטלפוניים. מגמות טכנולוגיות אחרונות, של ניתוב המבוסס על מיומנויות ושימוש במולטימדיה, מהווים כיום אתגר בניהול מוקדי שירות טלפוניים. 

 

סקירת ספרות

תיאור הארגון 

תיאור הבעיה 

הצגת הפתרון

נספחים

ביבליוגרפיה 

255.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
4098
היקף עמודים:
17
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.