מכבי שירותי בריאות (או בשמה הקודם: קופת חולים מכבי) היא אחת מארבע קופות החולים הפועלות בישראל. כיום מכבי שירותי בריאות מונה מעל לשני מיליון חברים.[1] יעודה של מכבי שירותי בריאות לפי האתר שלהם להיות ארגון בריאות מוביל בסביבה משתנה ולעצב את רפואת העתיד, למען בריאותם השלמה של חברי מכבי על פי חזון מכבי המפורסם באתר: "מכבי, היא קבוצת הבריאות הטובה בישראל, תעניק שירות רפואי מצוין, חדשני ומותאם אישית ותהא השותפה הטובה ביותר לבריאותם של חבריה".1
בעבודה זו נרצה לבחון את תרומתן של מערכות אפליקציות של שירותי הבריאות של מכבי לתפיסת איכות השירות של מבוטחי הקופה. עבודה זו באה להעריך את המאפיינים המשפיעים והחסמים של מטופלי מכבי בשימוש באפליקציה של מכבי שירות בריאות. תפיסות אלו של מטופלי מכבי יוכלו להעלות את שביעות רצון מטופליהם והשימוש שלהם באפליקציה- דבר שיקל על המטופלים ויוזיל את הוצאותיה של קופת החולים, כפי שיתואר בסקירה הספרותית. המטרה העיקרית של מחקר זה היא לבחון את ההשפעות של ממדי איכות השירות על שביעות רצון המטופלים כמחקר על בתי חולים פרטיים בנפאל. מחקר זה העריך גם את תפיסת המטופלים לגבי איכות השירות שמציעים בתי חולים פרטיים ורמת שביעות רצונם.
מבוא
סקירת ספרות
חשיבות האפליקציה ומטרותיה
ממצאי מחקרים שעסקו בשימוש באפליקציות ואתרים מקוונים של שירותי הבריאות
מאפייני האפליקציה של שירות בריאות מכבי
מתודולוגיה
ביבליוגרפיה
נספח