גיוון בפרסום ככלי להגדלת האפקטיביות בפרסום

מזהה: 7577
מאמר חם

רבים הטוענים ואף מוכיחים, כי החברה כיום, לרבות זו המערבית, חווה שינויים מרחיקי לכת. שינויים הקשורים באופן ישיר להתפתחות השיח באמצעות פלטפורמות חדשות, כמו הרשתות החברתיות המקוונות, אשר מעניקות מקום הולך וגדל לאוכלוסיות שעד כה היו מצויות בשולי החברה, ללא קול אשר יגן על זכויותיהם ועל מקומם בתור צרכנים ואזרחים שווי זכויות (Rößner, Gvili& Eisend, 2021). עם זאת, מהפכות אלו, בשנים האחרונות, אינן נותרות רק במרחב הווירטואלי, אלא מוסיפות לעצב ולהגדיל את הנוכחות ואת הייצוג של אוכלוסיות מגוונות, אם במוזיקה, בטלוויזיה ובקולנוע (Licsandru& Cui, 2019).

בהתאם לכך, וכפי שעולם הפרסום, מעצם טבעו, נדרש להכיר את נקודת המבט ועולמם של צרכניו, ולהתאים את עצמו לשינויים אלו. כך, חווה עולם הפרסום דילמות חדשות, הנובעות מחשיבותה ההולכת וגדלה של זהות צרכניו, והצורך, לא פעם, להביע את עמדתו בהכללתם או בהדרתם של אוכלוסיות, כדי למצוא את שביל הזהב שבו יוכלו לפנות לאוכלוסיות חדשות, ובו בזמן לא לפגוע בהשקפותיהם ובעיקר בתפיסותיהם כלפי הארגון, המותג או המוצר (Eisend& Hermann, 2019). שביל זהב זה, יהווה את הבחינה המרכזית בעבודה זו, אשר תבקש לבחון את האפקטיביות שבבחירת ייצוגים מגוונים בתמהיל הפרסום של הארגון (או המותג), וכהחלטה אשר עשויה לשפר את תגובת הצרכנים לפרסומת כזו או אחרת, או לחילופין, לפגוע במוניטין הארגון ודווקא להרחיק את הצרכנים (Lord, Putrevu& Collins, 2019).

 

מבוא

1. הקשר בין מאפייני הייצוג מגוון לאמון הצרכן

1.1 פיתוח הקשר בין הארגון למותג  

1.2 השפעה של אמון על הקשר בין פרסום מגוון לאפקטיביות הפרסום  

2. התאמתו של הייצוג המגוון לאופי וסוג הפרסום

2.1 סוג הפרסום כגורם מתערב 

2.2 אופי המייצג כגורם מתערב  

3. אופי קהל היעד והשפעתו על הקשר בין אפקטיביות לפרסום מגוון

3.1 גישות פוסט מודרניות לביטוי זהותי 

3.2 המפרסם והתמודדותו עם הקהל הצעיר  

3.3 הבדל בכונות רכישה של קהלים שונים

4. מדידת האפקטיביות של הפרסום

4.1 הדרך בה תימדד האפקטיביות של הפרסום

4.2 עמדת צרכנים כלפי המותג

4.3 השפעת פרסום ברשתות על צעירים

4.4 השפעת פרסום ברשתות על צריכת בגדי ספורט

מחקר

ממצאים

סיכום

רשימה ביבליוגרפית

590.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
9424
היקף עמודים:
32
מספר מקורות:
20
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.