דימוי נשים בפרסומות כמעודדות הפרעות אכילה

מזהה: 5964
מאמר חם

בחרנו בפרסומת של חברת האופנה "קאסטרו", בפרסומת רואים בחורה צעירה, יפה, רזה, בעלת פרופורציות מושלמות, מותן צרה, בטן שטוחה, רגליים חשופות (שמגלמת הדוגמנית סנדי בר) מטיילת בעיר פירנצה שבאיטליה, עם הכלב שלה, היא מתיישבת על ספסל ונותת את עיניה במגזין, כשבין רגליה מוחזקת שקית ובה חטיף, איך שהיא חולפת על פני קבוצת גברברים חתיכים אחד מהם דולק אחריה ומנסה לפלרטט איתה. הוא מתיישב על הספסל  לידה ומנסה למשוך את תשומת ליבה על ידי כך שהוא מושך מהשקית שלה חטיף ואוכל אותו במעין חוצפה חיננית, הבחורה נותנת לו לאכול מהחטיף שלה פעמיים בלי להתייחס לחיזור שלו כשלפתע פתאום חושפת פרט מפתיע -החטיף הינו חטיף לכלבים, היא קמה ונעלמת בלוויית הכלב שלה עם חיוך מנצח.

אנו רואים בפרסומת כיצד המדיה משפיעה על התפתחות החברה וקובעת מהו המודל הנשי הראוי לחיזור, אחרי אילו נשים הגברים רודפים? אילו נשים יכולות להרשות לעצמן לברור ולנפנף מחזרים? כיצד אישה אטרקטיבית אמורה להתייחס לחיזור? בקושי להשגה? אישה אטרקטיבית יש לה חיים חופשיים ויפים, מטיילת באיטליה, לובשת מותגים, יש לה גוף מושלם, מותן במידה 32, שזופה, נראית מושלם, לא אוכלת חטיפים...ספק אם בכלל אוכלת.

75.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מגדר | מנהל עסקים כללי | סוציולוגיה ואנתרפולוגיה | שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
1206
היקף עמודים:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.