האם ובאיזה אופן שימש האינטרנט בפרט והרשתות החברתיות בכלל ככלי תעמולתי בקמפיין של "יש עתיד"?

מזהה: 2619
מאמר חם

פרק א

שאלת המחקר, שדה המחקר, השערות המחקר ושיטות העבודה

 

א- שאלת המחקר

האם ובאיזה אופן שימש האינטרנט בפרט והרשתות החברתיות בכלל ככלי תעמולתי בקמפיין הנחקר?

שאלות תומכות

א- איזה שימושים עשה המטה של "יש עתיד" באינטרנט בכלל וברשתות החברתיות בפרט?

ב- כיצד "מותגה" דמותו של יאיר לפיד לקהל בוחריו בפרט ולציבור בכלל?

ג- האם הרשתות החברתיות תרמו לעלייה במעורבות הפוליטית? אם כן, איך?

ד- האם קיימים הבדלים בין "מיתוגו" של יאיר לפיד בקמפייל של 2015 לזה של 2013?

 

ב- שדה המחקר

מחקר זה יתמקד באתר האינטרנט הרשמי של מפלגת "יש עתיד" בבחירות לכנסת ה- 19 (2013) וה- 20 (2015).

 

ג- השערות המחקר

א- יאיר לפיד יוצג באמצעות אתר האינטרנט הרשמי של מפלגת "יש עתיד" כדמות צעירה, דינמית, כריזמטית

     ומנהיגותית.

ב- האתר הרשמי של "יש עתיד" תרם לעליית המודעות הפולטית של הציבור בישראל.

ג- האתר הרשמי של "יש עתיד" סייע למפלגה להגדיל את כוחה האלקטורלי.

ד- יש הבדלים בין הצגת יאיר לפיד במדיה הדגיטלית בקמפיין של 2013 לנושא מחקר זה, 2015.

 

ד- שיטות המחקר

במחקר זה אשתמש באחת השיטות המתאימות ביותר לחקר סוגיות כמו נושא עבודה, שהוא תקשורת וחקירת טקסטים: מחקר איכותני. פירושו של עניין, תשומת לב תינתן לכל אחד מהתחומים הבאים: מלל, טקסטים, דימויים, תמונות, סרטים, מצגות ופירסומות. אבדוק כיצד כל אלה מועלים בקמפיין של מפלגת "יש עתיד" ככלי של שפה פוליטית. ניתוח שפה זה יתבצע בשלושה אופנים:

א- ניתוח השפה והטקסטים באתרים הרשמיים של "יש עתיד".

 

הקדמה                      

תוכן העניינים                      

פרק א: שאלת המחקר, שדה המחקר, השערות המחקר ושיטות העבודה                   

            א- שאלת המחקר                      

            ב- שדה המחקר             

            ג- השערות המחקר        

            ד- שיטות העבודה                     

פרק ב: סקירת ספרות                     

            א- השפעת האינטרנט על הפוליטיקה       

            ב- ייצור של מידע פוליטי מקוון               

                        1. שוק של רעיונות או תיבת תהודה                    

                        2. דמוקרטיזציה של מידע ושומרי סף באינטרנט ומחוצה לו                     

            ג- קמפיינים מקוונים של פוליטיקאים ומפלגות     

                        1. מיתוג פוליטי באינטרנט                                

                        2. שיטות וכלים של שכנוע פוליטי באינטרנט                    

                        3. מדיה חברתית ו- Interactivity Controlled      

                        4. ביג דאטא Big Data                                       

                        5. גיוס כספים מקוון                                      

            ד- קמפיינים מקוונים והחברה האזרחית            

                        1. כלים דיגיטליים לגיוס וארגון פוליטי    

                        2. מחאות ומהפכות                               

 

פרק ג: יש עתיד והמדיה החברתית           

            א- יאיר לפיד מלך הפייסבוק, האמנם?     

                        1.בראשית: מסע הבחירות של יש-עתיד ב- 2015  

590.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
תגיות:
מדעי המדינה ויחבל | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2015
מספר מילים:
10658
היקף עמודים:
24
מספר מקורות:
50
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.