עבודה זו עוסקת בנושא פרסום ויראלי בפייסבוק. פרסום ויראלי מביא להפצה רחבה ומהירה של מסרים בשל שהנמענים נוטים להיות אקטיביים ולשתף את המסר ממגוון סיבות. בפרסום ויראלי ישנו שיעור גבוה של חשיפת המסר כאמור.
במסגרת עבודה זו תבחן שאלת המחקר: האם פרסום בפייסבוק עבור קהל יעד צעיר משפיע על שיעור חשיפת המסר?
חברות מפרסמות רבות פועלות מול קהל היעד הצעיר, עבודה זו תסייע להבין האם פרסום לקהל יעד זה מביא לשיעור גבוה יותר של חשיפת המסרים שעוברים בפרסום.
המשתנים בעבודה זו הם קהל צעיר , יוגדר במחקר זה כקהל בטווח גילאים: 12-20 והוא המשתנה הבלתי תלוי ושיעור חשיפת המסר כמשתנה תלוי.
השערת המחקר היא כי יימצא קשר חזק בין פרסום בפייסבוק לקהל צעיר ובין שיעור חשיפת המסר.
בעבודה זו תבחן שאלת המחקר דרך סקירה ספרותית תיאורטית ובתום העבודה ייכתב פרק מסכם ובו יבוצע דיון קצר באשר לשאלת המחק ויוצגו מסקנות המחקר.
השערת המחקר במחקר זה הינה: יימצא קשר חזק בין פרסום בפייסבוק לקהל צעיר ובין שיעור חשיפת המסר.
משתנה תלוי: שיעור חשיפת המסר.
משתנה בלתי תלוי: קהל צעיר , יוגדר במחקר זה כקהל בטווח גילאים: 12-20.
בעבודה זו תבחן שאלת המחקר בדרך תיאורטית כאשר שיטת המחקר תהא סקירה ספרותית. הסקירה הספרותית תתבסס על מאמרים ומחקרים אקדמיים ותציג את המידע הרלוונטי בנוגע לתמות אשר עולות משאלת המחקר הנדונה.
מבוא
שאלת מחקר והשערת המחקר
סקירת ספרות
רשתות חברתיות ופייסבוק
פרסום בפייסבוק
פרסום וויראלי
סיכום
ביבליוגרפיה