ההבדל בין התכנית מאסטר שף של קשת והתכנית הצינור של ערוץ 10 מהיבטי תוכן שיווקי

מזהה: 1578
מאמר חם

רקע ככלי:

בחרתי בתכניות מאסטר שף ו-הצינור מכיוון שרציתי להראות שתי תכניות שונות, האחת תכנית ריאליטי עונתית המשודרת אחת לשבוע והשנייה תכנית  אקטואליה יומית .

מאסטר שף[1] , היא תכנית המבוססת על פורמט בריטי. בארץ עלתה לראשונה ב2010, תכנית ריאליטי בישול, אליה מגיעים אנשים אשר אוהבים לבשל אך אינם בשלנים מקצועיים המתמודדים עם משימות בישול שונות. כל פרק משכו כשעה נטו. התכניות מוקלטות ומצולמות באולפן. עומדת על רייטינג %32-35. השופטים בתכנית הם השפים: אייל שני, חיים כהן ויונתן רושפלד ומבקרת האוכל – מיכל אנסקי. בעבודה זו אנתח פרק 15 בעונה ה6 שעלתה לשידור באוקטובר 2016 בראשון ושלישי בשעה 21:00. התכנית משודרת בסתיו.

הצינור, היא תכנית אקטואליה יומית. משודרת בערוץ 10 במשך של כחצי שעה, עלתה  לראשונה לשידור ב2010 ושמה המקורי היה "צינור לילה". גיא לרר הוא  יוצר ומגיש התכנית. התכנית עוסקת "בסקופים" עכשוויים, בתרבות הרשת והטכנולוגיה.  כיום היא משודרת ארבעה ימים משני עד חמישי בשעות משתנות בין 23:00-22:00 ועומדת על רייטינג של 9% . ניתן לצפות בפרקים ב- נענע10  וגם באפליקציה. התכנית משודרת בשידור חי אך גיא מראה קטעים מוקלטים ומצולמים בנוסף לראיונות שעושה בתכנית. התכנית משודרת בחלק מהזמן מול התכנית "היום בלילה עם גורי אלפי" . בעבודה זו אנתח פרק רנדומלי.

 

1.רקע כללי
2. מאפייני ענף התקשורת
3. שכנוע וכוחם של גופי מכירת המדיה
4. רגולציה בשוק התקשורת
5. תוכן שיווקי ושילוב אייטמים יח"צניים
6. רשתות חברתיות , ניו מדיה ודיגיטל+תחקיר והפקה
7. עיתונות ופרסומות+סיכום, מסקנות והמלצות

135.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
2176
היקף עמודים:
12
מספר מקורות:
43
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.