עבודה זו תעסוק בדבר החדרת שירות חדש לשוק של חברת Me on the mic.
הסוגייה הראשית שהובילה אותנו לכתיבת העבודה היא מציאת דרך אפשרית לעזור לעסק בניצול מקסימלי של המתחם בשעות שאינו פעיל ובכך להוסיף עוד פעילות לעסק וכתוצאה מכך גם הכנסות נוספות.
Me on the mic היא רשת חדרי קריוקי בעלת ארבעה סניפים ברחבי הארץ. כל הסניפים של הרשת נפתחים בשעה 16:00 ולמעשה המקום עומד ריק בשעות הבוקר והצהריים ואינו מנוצל על אף הפוטנציאל הרחב שבו.
מטרת העבודה היא פיתוח שירות חדש לעסק בו תיפתח גלריית אירועים עסקית שתעבוד בשעות הבוקר והצהריים ותיתן מענה איכותי לאירועים עסקיים.
בעבודה זו ננתח את הלקוחות, המתחרים, השותפים העסקיים ואת החברה עצמה. בהתאם לניתוח וסקירת הספרות בנושא נבנה אסטרטגיה מתאימה להחדרת השירות החדש וכן נבנה טקטיקה על מנת להסביר איך להוציא את האסטרטגיה לפועל.
הסיבה העיקרית בגללה בחרנו לחקור נושא זה היא הרצון להביא למיצוי היכולות של פירמה מסוימת וכן להראות כי ניתן להשתמש במשאבים הקיימים בפירמה על מנת לפתח שירותים ומוצרים נוספים ובכך להביא את כל הפוטנציאל הגלום בה לכדי ביטוי.
חשוב לציין, כי למען הנוחות, העבודה תעסוק בפיתוח שירות זה בסניף אחד של הרשת בלבד (סניף פתח תקווה).
סקירה ספרותית:
כפי שנאמר, הסוגיה התיאורטית בה עבודה זו עוסקת היא 'החדרת שירות חדש לשוק'.
האבחנה בין שירות למוצר
ראשית יש להתייחס להבחנה בין מוצר לשירות, כלומר האם יש הבדל מבחינה שיווקית בין שיווק מוצר לבין שיווק שירות.
תקציר מנהלים
תוכן עניינים
מבוא
סקירה ספרותית
חלק א'- ניתוח
לקוחות
מתחרים
שותפים
ניתוח חברה
חלק ב'- אסטרטגיה
חלק ג'- טקטיקה
סיכום
ביבליוגרפיה