הקשר בין סגנון טיפוס אישיות וצורך בקוגניציה לבין עמדות כלפי אפקטיביות הפרסום ברשת האינטרנט

מזהה: 3917
מאמר חם

רקע ספרותי:

בעקבות עליה הולכת וגוברת בהיקף השימוש בפרסום מקוון (Shanahan & Kurra, 2011; Tutaj & van Reijmersdal, 2012; Wu, 2012) מפרסמים, הנהלות בארגונים וחוקרים במוסדות אקדמיים החלו לעלות שאלות לגבי אפקטיביות הפרסום הדיגיטלי, למשל –  האם הפרסום הדיגיטלי ברשת האינרנט אפקטיבי? בקרב אילו אינדיבידואלים הפרסום הדיגיטלי באינטרנט אפקטיבי יותר? האם ישנם אנשים לגביהם הפרסום באינטרנט מוליך לתוצאות ורווחים גבוהים יותר עבור ארגונים? או לחלופין, לתוצאות שליליות?. בהמשך לשאלות לעיל, מספר מחקרים קודמים העלו קשר בין חשיפה של גולשים לפרסום מקוון לבין עמדות חיוביות יותר כלפי מותגים, מוצרים ושירותים המשווקים בפרסומות (Tutaj & van Reijmersdal, 2012). מאידך גיסא, חשוב לציין כי במחקרים אחרים נמצא דפוס שונה של ממצאים, כך שגולשים דיווחו כי הפרסום באינטרנט פולשני, לא רלוונטי ומיותר. זאת ועוד, במספר מחקרים נמצא כי הגולשים נטו לשכוח במהרה את תוכן הפרסומות במשווק באינטרנט, וכפועל יוצא, פרסום מסוג זה אינו מגביר כוונות רגישה בקרבם (Shanahan & Kurra, 2011).

בהמשך לאמור לעיל, גוף הולך וגובר של ספרות מדגיש את החשיבות הטמונה בפרסום דיגיטלי ממוקד ומותאם למאפייני הלקוח. בפרט, חוקרים מציעים כי לצורך הגברת אפקטיביות הפרסום באינטרנט, על מפרסמים לזהות את מאפייני הלקוחות כלפיהם התוכן המשווק מוביל לפיתוח עמדות חיוביות, גילוי עניין והגברת כוונות רכישה של המוצר / שירות המפורסם (Goldfarb & Tucker, 2011; Li-Ming, Wai, Hussin, & Mat, 2013). 

185.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
תגיות:
אינטרנט | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
2956
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.