השפעת אסטרטגיית פרסום שכלית על פרסום דרך תקשורת מפה לאוזן בקרב נשים משכילות

מזהה: 1331
מאמר חם

1.1        הקדמה:

אמון צרכנים במותג הינו אחד ממשאבי העסק החשובים ביותר. זאת היות ואמון צרכנים מוביל להטמעה של המותג וללקוחות שחוזרים לקנות שוב. ולפיכך אמון צרכנים מביא להצלחת העסק. בשנים האחרונות אמון הצרכנים במותגים ירד. אחת הסיבות לכך הייתה נגישות המידה לצרכן עקב התפתחות הטכנולוגיה. ירידת האמון התבטאה בכך שצרכנים החלו מפקפקים בתוכן ואמינות הפרסומות המסחריות המסורתיות (Rawal, 2013).  ועל בסיס זה התפתחה שיטת הפרסום דרך תקשורת פה לאוזן. צורת פרסום זו מתבססת על תקשורת ישירה בין מכרים הממליצים על מותגים מסוימים. זאת היות והצרכנים יותר נותנים אמון בהמלצת מכרים מאשר בפרסום המסחרי המסורתי (Kozinets, Wojnicki, Wilner, de Valck, 2010).

השימוש במדיית הרשתות החברתיות, גדל במידה עצומה בשנים האחרונות (Kaplan, (Haenlein, 2010. הפרסום ברשתות חברתיות מוגדר כפרסום על ידי תקשורת מפה לאוזן, וגם בו קיים בו שימוש רב Kozinets et. al, 2010)).  לפיכך, חברות רבות משתמשות ברשתות החברתיות בשיטת פרסום של תקשורת פה לאוזן על מנת ליצור פרסום לשירותיהם ולמוצריהם Sinderen,  Almeida, 2011)).

יתר על כן, מגזר הצרכנים שגדל במהירות כיום הינו מגזר הנשים (Mihyun Goodman, 2010). ונמצא כי נשים פרסום דרך תקשורת פה לאוזן יעיל במיוחד אצל נשיםHoy, Milne,) 2010). עקב הגידול בפלח השוק הנשי, החברות השונות נאלצות לעצב מחדש את אסטרטגיות המכירות שלהן, להסתגל למציאות החדשה ולחפש אסטרטגיות שיווק ייחודיות שיתאימו למגזר הנשי Marin, Pizzinatto, Giuliani, 2014)). לפיכך, נושא עבודה זו הוא אסטרטגית הפרסום המתאימה למגזר הנשים ואשר תניע אותן לתקשורת פה לאוזן על מנת לפרסם מותגים מסוימים.

 

1      מבוא

         1.1     הקדמה

         1.2     רקע תיאורטי

                  1.2.1     נשים כאוכלוסיית קנייה

                  1.2.2     אסטרטגיית המסר: פרסום שכלי לעומת רגשי

                  1.2.3     אסטרטגיית מסר שכלית

                 1.2.4     אסטרטגיית מסר רגשית

                 1.2.5     הפרסום המסורתי לעומת פרסום על ידי תקשורת מפה לאוזן

                 1.2.6     נשים ותקשורת מפה לאוזן

                 1.2.7     השפעת אסטרטגיות מסר שונות על נשים בעלות השכלה שונה

         1.3     השערות המחקר

2      שיטה

        2.1     אוכלוסיית המחקר

        2.2     כלי המחקר

        2.3     הליך המחקר

       2.4     שיטת עיבוד הנתונים

3      ממצאים

4      סיכום ומסקנות

5      בביבליוגרפיה

6      נספחים

6.1     נספח א: שאלון המחקר

6.2     נספח ב': פלטים סטטיסטיים

 

560.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
אמפירי
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום | תקשורת
שנת הגשה:
2015
מספר מילים:
8928
היקף עמודים:
58
מספר מקורות:
20
נספח נתונים:
יש
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.