השפעת האינטרנט על מכירות שירותים

מזהה: 3805
מאמר חם

עולם השירותים מהווה בכל המדינות המודרניות, את הבסיס הכלכלי שעליו המדינה מושתתת. שירות מאופיין ביחס למוצר (טובין), וכולל בין היתר את שירותי הבנקאות, הביטוח, התיירות, הבריאות, המסעדנות ועוד סקטורים רבים אחרים. שירות מסוגל להיות פונקציה אשר עומדת בפני עצמה למכירה, או חלק ממערך המכירה אשר מאפיין את איכות המכירה הניתנת (כמו למשל, השירות הניתן למכונת כביסה לאחר קנייתה, אם בעזרה בהפעלתה או בתיקונה במקרה הצורך) (Lund, D. J., & Marinova, 2014). הפרסום עבור מכירת שירותים נחשב לא אחת בתור כזה שצריך להיות שונה באופן מהותי מזה של מכירת טובין סטנדרטים, וזאת מהסיבה העיקרית כי שירות נחשב לחוויה דינמית, אשר מתחילה טרם עצם הרכישה, ונמשכת גם אחרי תום קבלת השירות (Stavrianea & Kavoura, 2015).

בשנים האחרונות, בהתאם לתפיסות פרסום בכלל הסקטורים, גדלה ההבנה כי לאינטרנט ולרשתות החברתיות קיימת השפעה של ממש ביכולת של מפרסמים להגדיל את מכירות השירותים ולהשפיע על צרכנים להשתמש בשירות אחד על פני אחר. המחקרים מראים כי הבנה זו התרחשה באיטיות יחסית, וכי עדיין אין אסטרטגיות ברורות ומוכחות העוסקות בדרך שבה על ארגונים לרתום את הרשת החברתית לטובת פרסום שירותים (Valos, Haji Habibi, Casidy, Driesener & Maplestone, 2016). יותר מכך, עוד ועוד מסיקים כי הרשת החברתית מטשטשת עוד יותר מבעבר, את ההפרדות המסורתיות של שלב השיווק מהשלבים האחרים בתהליך המכירה ונתינת השירות עצמו, מה שצריך להוביל לשינויים ארגוניים משמעותיים (Eleboda & Majekodunmi, 2015).

 

מבוא

1.        האינטרנט והרשת החברתית כפלטפורמת פרסום

1.1       רקע

1.2       שירות ברשת החברתית

2.        הצרכן בעולם הפרסום האינטרנטי 

2.1       חשיבותו של המידע ברשת החברתית

2.2       הצרכן הצעיר

3.        שירותים בעולם מקוון 

3.1       כוחם של הרשתות החברתיות

3.2       תהליך המיזוג בין שירות לפרסום

סיכום

מקורות 

240.00 ₪
סוג עבודה:
סקירת ספרות
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
3828
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.