השפעת המסך השני על אפקטיביות פרסומות

מזהה: 3803
מאמר חם

בזמן זה, בו מהפכת האינטרנט השאירה חותמה כמעט על כל תחום חיים, אין זה מפתיע למצוא עוד ועוד התפתחויות המביאות את הפרט לכדי איסוף מידע נרחב. ימים אלו מביאים עמם התפתחויות מהירות, אשר נתפסות כאינטגרליות לחיי היום יום של הפרט, ואלו קובעות במידה רבה את תפקודו בחיי היום יום. בראש המהפכה הנוכחית עומדות הרשתות החברתיות אשר קובעות במידה רבה את אפשרותו של הפרט להפוך מצרכן ליצרן של מידע. באמצעות הרשתות החברתיות והאמצעים הטכנולוגיים העומדים ברשות הפרט, תפקידו כצרכן הופך אקטיבי יותר ויותר, כך שהוא יכול לשלוט על המידה בה ייחשף למידע הרלוונטי אליו. לא כל שכן, באפשרותו לייצר שיח אודות התחומים המעניינים אותו באותן רשתות חברתיות, וכך לבטא את רגשותיו ותחושותיו בפני אנשים נוספים (Segijn, Voorveld & Smith, 2016).

התפתחות נוספת מרתקת מהשנים האחרונות הינה השימוש במספר אמצעים טכנולוגיים בו זמנית. התפתחות זו מתוארת, בין היתר, בתור תופעת "המסך השני" (Second screen) בה הפרט אינו צופה רק בטלוויזיה, אלא הוא מחזיק באמצעי טכנולוגי נוסף בעל מסך. מסך זה יכול להיות מסך מחשב נייד, מסך הטלפון החכם או שלל המצאות טכנולוגיות דומות (Prynta et al., 2014). מטרותיו העיקריות של המסך השני היא להפיק תקשורת עם אנשים אחרים ברשתות חברתיות, איסוף מידע באינטרנט או הפצת מידע. כך, עם הופעת הפיתוחים הטכנולוגיים הנרחבים, שימוש במסך השני וריבוי משימות בהקשרים טכנולוגיים הפך שגור תוך צפייה בטלוויזיה (Garaus, Wagner & Bäck, 2017).

 

מבוא

1.        סקירה ספרותית 

1.1          רקע תיאורטי 

1.1.1               הגישה התרבותית

1.1.2               הפניית קשב

1.2          פרסומות

1.2.1               התפקיד התרבותי של הפרסומות

1.2.2               אפקטיביות הפרסומות וריבוי משימות

1.3          המסך השני 

1.3.1               מהו המסך השני?

1.3.2               השימוש במסך שני 

2.        שיטות מחקר

2.1          השערות המחקר

2.2          משתתפי המחקר

2.3          כלי המחקר

2.4          הליך המחקר

2.5          ניתוח הממצאים

3.        ממצאים

3.1          סטטיסטיקה תיאורית

3.2          אפקטיביות והרגלי צפייה

3.3          גיל ואפקטיביות של צריכת פרסומות

3.4          מגדר ואפקטיביות של צריכת פרסומות

4.        דיון 

4.1          הפרכת תוצאות המחקר

4.2          מולטי-טאסקינג מגדרי 

4.3          בין הדור הישן לחדש

4.4          סיכום, מגבלות והמלצות למחקרי המשך

5.        מקורות.

נספחים

נספח א' – שאלון המחקר

575.00 ₪
סוג מחקר:
אמפירי
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
9189
היקף עמודים:
30
מספר מקורות:
25
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.