בזמן זה, בו מהפכת האינטרנט השאירה חותמה כמעט על כל תחום חיים, אין זה מפתיע למצוא עוד ועוד התפתחויות המביאות את הפרט לכדי איסוף מידע נרחב. ימים אלו מביאים עמם התפתחויות מהירות, אשר נתפסות כאינטגרליות לחיי היום יום של הפרט, ואלו קובעות במידה רבה את תפקודו בחיי היום יום. בראש המהפכה הנוכחית עומדות הרשתות החברתיות אשר קובעות במידה רבה את אפשרותו של הפרט להפוך מצרכן ליצרן של מידע. באמצעות הרשתות החברתיות והאמצעים הטכנולוגיים העומדים ברשות הפרט, תפקידו כצרכן הופך אקטיבי יותר ויותר, כך שהוא יכול לשלוט על המידה בה ייחשף למידע הרלוונטי אליו. לא כל שכן, באפשרותו לייצר שיח אודות התחומים המעניינים אותו באותן רשתות חברתיות, וכך לבטא את רגשותיו ותחושותיו בפני אנשים נוספים (Segijn, Voorveld & Smith, 2016).
התפתחות נוספת מרתקת מהשנים האחרונות הינה השימוש במספר אמצעים טכנולוגיים בו זמנית. התפתחות זו מתוארת, בין היתר, בתור תופעת "המסך השני" (Second screen) בה הפרט אינו צופה רק בטלוויזיה, אלא הוא מחזיק באמצעי טכנולוגי נוסף בעל מסך. מסך זה יכול להיות מסך מחשב נייד, מסך הטלפון החכם או שלל המצאות טכנולוגיות דומות (Prynta et al., 2014). מטרותיו העיקריות של המסך השני היא להפיק תקשורת עם אנשים אחרים ברשתות חברתיות, איסוף מידע באינטרנט או הפצת מידע. כך, עם הופעת הפיתוחים הטכנולוגיים הנרחבים, שימוש במסך השני וריבוי משימות בהקשרים טכנולוגיים הפך שגור תוך צפייה בטלוויזיה (Garaus, Wagner & Bäck, 2017).
מבוא
1. סקירה ספרותית
1.1 רקע תיאורטי
1.1.1 הגישה התרבותית
1.1.2 הפניית קשב
1.2 פרסומות
1.2.1 התפקיד התרבותי של הפרסומות
1.2.2 אפקטיביות הפרסומות וריבוי משימות
1.3 המסך השני
1.3.1 מהו המסך השני?
1.3.2 השימוש במסך שני
2. שיטות מחקר
2.1 השערות המחקר
2.2 משתתפי המחקר
2.3 כלי המחקר
2.4 הליך המחקר
2.5 ניתוח הממצאים
3. ממצאים
3.1 סטטיסטיקה תיאורית
3.2 אפקטיביות והרגלי צפייה
3.3 גיל ואפקטיביות של צריכת פרסומות
3.4 מגדר ואפקטיביות של צריכת פרסומות
4. דיון
4.1 הפרכת תוצאות המחקר
4.2 מולטי-טאסקינג מגדרי
4.3 בין הדור הישן לחדש
4.4 סיכום, מגבלות והמלצות למחקרי המשך
5. מקורות.
נספחים
נספח א' – שאלון המחקר