השפעת הפרסום ברשתות חברתיות על החלטות הקניה של הצרכן

מזהה: 4438
מאמר חם

הפרסום ברשתות החברתיות כאמצעי יעיל, אשר ההשקעה בו שווה לארגונים,  נמצא מספר שנים בראש הדיון של בתי עסק ושל חוקרים במספר תחומים. אין ספק שקדמת הטכנולוגיה והגלובליזציה מרחיבה אופקים ומצמצת גבולות, מביאה אל פתחו של הצרכן אפשרויות אינסוף. באמצעות האינטרנט ופלטפורמות של מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר והיוטיוב, נחשף הצרכן לשפע עצום ומגוון רחב של אפשרויות, המעניקות פתרונות ומענה לצרכים שלו. יחד עם זאת, ידוע וברור למשתמש הממוצע כי השימוש בפרופילים החברתיים נועד בעיקר לצורכי בידור וחברותא, החלפת רעיונות ושיתוף חוויות על בסיס אישי וקשה לו, לצרכן, לתפוס את האופן שבו הארגונים משתמשים בפלטפורמות האלו כאמצעי לפרסום. בזמן שחלק מהארגונים מרגישים שהפרסום בערוצים המסורתיים מספק אמצעים טובים וערוצי תקשורת אל הצרכן, עסקים וארגונים אינם יכולים להרשות לעצמם להתעלם מהצמיחה המהירה של הרשתות החברתיות, היקפי השימוש בהן והתפקידים שהן ממלאות בחיי הצרכן. החלפת כמויות הידע והמידע העצומות בין המשתמשים ברשתות החברתיות מדי יום יכולה להשפיע במידה רבה על המותג ועל הצורה בה הוא נתפס בעיניהם ובסופו של דבר להשפיע גם על החלטות הקניה שלהם. עבודה זו מבקשת לבדוק ולהבין האם קיים קשר ישיר בין הפרסום במדיות החברתיות לבין החלטות הקניה של הצרכן.

השערת המחקר ושיטת המחקר

בעבודה זו אתייחס לפרסום ברשתות החברתיות כמשתנה בלתי תלוי. החשיפה לפרסומות במדיה החברתית נמדדת בעיקר באופן כמותי, באמצעות נתונים סטטיסטיים של שעות חיבור והתעסקות אונליין של הצרכנים במגוון הרשתות החברתיות, ביניהן פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם. 

 

מבוא

השערת המחקר ושיטת המחקר

פרק א: הרשת החברתית, מהי?

פרק ב: פרסום ושיווק ברשת החברתית

"קשרי לקוחות" - מערכת היחסים צרכן-מותג

פרק ג': חשיפה אקראית למותג

פרק ד: סיכום ודיון 

ביבליוגרפיה

165.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
2660
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.