השפעת השימוש בדמויות מונפשות על זכירת המותג

מזהה: 6577
מאמר חם

ניתן לפתוח ולומר, כי עולם הפרסום, לאורך ההיסטוריה, ידע לאמץ בדרכים מגוונות את התפתחותן של טכנולוגיות שונות, וזאת כדי להפתיע את הצרכן, ולהביא אותו, נוכח אפקט ההפתעה, לזכור את הפרסום, וכך להגיב אליה בצורה חיובית, באמצעות הקנייה עצמה. ממד ההפתעה, לא פעם, תלוי באופן ישיר ביכולת של המפרסם להציג את מסריו באמצעות ייצוגים חדשים ובעלי מאפיינים ווקלים, ובעיקר וויזואליים, באופן שיצליח לשמר את רמה הקשב של הצרכן, כדי שיוכל לצרוך את מסרי המפרסם בצורה המיטבית ובאופן שישפיע עליו (Shah, Larson & Denton, 2019).

נקודה זו, נחשבת לרלוונטית יותר מאי פעם, במציאות הנוכחית, עקב ההצפה של מסרים ותכנים, המגיעים מתוך המכשירים הרבים מתוכם צורך האדם הממוצע, ואף בגילאים צעירים יותר ויותר, מתוך רשת האינטרנט בכלל, ובעשור האחרון, מתוך הרשתות החברתיות, אשר מייצרת קשיים חדשים ומוגברים הנוגעים לרמת הקשב של הצרכן בנוגע למרחבי פרסום ויכולתם להשפיע על כוונות הרכישה (Lagomarsino & Suggs, 2018).  שהרי, המטרה הראשית של המפרסם הממוצע, לצד מטרות נוספות הקיימות בקרב סקטורים שונים, כמו הפרסום הפוליטי, או פרסום רפואי, וכדומה, הינה ליצור התנהגות צרכנית שונה, המטיבה עם הארגון ושאיפותיו.

 

מבוא

השערת המחקר

שיטות מחקר

1.     הזיכרון כמרכיב עיקרי בפעולת הפרסום

1.1        עבודת המפרסם ומהות המותג

1.2        חשיבותו של ממד הזיכרון 

2.     דמויות מונפשות כשיטת פרסום

2.1        מאפיינים של ייצוגים ודמויות מונפשות

2.2        כוחם הוויזואלי של הדמויות המונפשות

3.     בין הנפשה לזיכרון – יתרונות וחסמים

3.1        קהילות יעד של פרסומות מונפשות

3.2        בין מודעות לזיכרון

4.     סיכום

מקורות

250.00 ₪
סוג עבודה:
פרה סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
3895
היקף עמודים:
11
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.