נושא העבודה: פרסום במדיה הדיגיטלית
עבודה זו תבקש לבחון את הנושא של השפעת המשפיענים של רשת האינסטגרם ( אישים בעלי עוקבים רבים שיש להם חשבון אינסטגרם ידוע ומקובל על רבים ברשת זו) על כוונת הרכישה ועל מוכנות הרכישה של הצרכנים השונים ברשת זו. העבודה תבקש לבחון את הגורמים אשר משפיעים על העמדות של הצרכנים ואת יכולת ההשפעה של המשפיענים על המשתמשים שרוכשים ברשת זו. חשיבות העבודה היא בכך שהפרסום ברשתות החברתיות הפך להיות אחד כלי הפרסום המוצלחים ביותר והוא מחליף במידה רבה את שיטות הפרסום המסורתיות של פרסום בטלוויזיה ופרסום ברדיו. לפרסום ברשתות החברתיות יש דרכים שונות כאשר המשפיעים משחקים תפקיד חשוב בסוגת פרסום זו.
שאלת המחקר של העבודה:
כיצד משפיעים המשפיענים של רשת האינסטגרם על כוונת הרכישה של הצרכנים?
משתנה תלוי: כוונת הרכישה של הצרכנים
משתנה בלתי תלוי: יכולת השפעת המשפיענים ברשת האינסטגרם.
כדי לענות על שאלת המחקר העבודה תערוך את ראשי הפרקים הבאים. הפרק הראשון של העבודה יעסוק בנושא של תופעת המשפיענים ברשתות החברתיות וביכולת שלהם להשפיע על כוונת הרכישה של הצרכנים העוקבים אחריהם. הפרקים הבאים ינסו לאתר את הסיבות הישירות להשפעה החיובית של המשפיענים עבור כוונת הרכישה של הצרכנים. הפרק השני יתאר את השפעת האמינות של המפרסמים ושל הפרסומות שהם מפרסמים על כוונת הרכישה.
מבוא
פרק 1 תופעת משפיעני האינסטגרם
פרק שני: השפעת רמת האמינות של המשפיען על כוונת הרכישה של העוקבים שלו
פרק שלישי : השפעת תכונות המשפיען על כוונת הרכישה של הצרכנים
סיכום
ביבליוגרפיה