" שבי, פתחי את הפייסבוק, צרי פרופיל, הזמיני חברות, הצטרפי לשיח, הכיני לך קפה, קראי, הגיבי, היי חלק מקבוצה, צרי לך קהילה תומכת, אוהבת, פעילה, כזאת שעושה שינוי, מצאי את הקול שלך, כתבי, פרקי, התייעצי, יעצי, עמדי, רקדי, צלמי והעלי. מרגישה בנוח עם המדיה? זה הזמן לפתוח בלוג, שם תוכלי לשמור לעצמך את כל הרגעים המתוקים של החיים, והלא מתוקים, וההתמודדויות, והאושר ולפעמים גם הסתם. הבלוג הוא ארכיון מצוין שבו תוכלי לשתף וליצור קהל, בית, מקום להתפתח. צרי לך קהילת קוראים שמחכה לקרוא אותך ותהיה שם בשבילך בכל אותם רגעים. בבלוג תמצאי חדר משלך. דברים טובים יקרו. החיים במדיה החברתית מעצימים ויוצרים קהילה ועניין. הבלוג ייצור בחייך אפקט פרפר כבר מהפוסט הראשון" (יונית צוק, בלוגרית וחוקרת בלוגרים בארץ ובחו"ל).
עבודתי מבקשת לבחון - כיצד השתנה ייצוג דמות האישה בפרסום מאז תחילת עידן האינסטגרם? המאה ה-21 מביאה איתה גלים של שינוי מבורך בכל הנוגע לקידום מעמדן של קבוצות מוחלשות בחברה וביניהן גם האישה, שמאפייניה הבולטים והשליליים יוצרו ושוכפלו באמצעים חזותיים עד כדי הבניה מעוותת של המציאות. אם עד לאחרונה היה שמור עולם הצילום למקצוענים בלבד, הרי שדרך האינסטגרם, כל אחד ואחת יכולים ליצור לעצמם הבעה ועמדה אישית מכוח הקומפוזיציה, האססתטיקה או משחקי ההצלה ובכך לנסות ולשנות במידת מה את הדימוי הנשי השלילי של העת המודרנית.
מבוא
סקירת ספרות
הצילום כפרשנות חזותית
דמות האישה באמנות החזותית הקלאסית
ייצוג האישה באמנות המודרנית
ייצוג האישה בעולם הפרסום המצולם
נשיות במרחב החזותי-דיגיטלי
דמות האישה בעידן האינסטגרם
מתודולוגיה ומהלך המחקר
שאלת המחקר, השערת מחקר ותהליך המחקר
המחקר
סיכום
ביבליוגרפיה