ייצוג דמות האישה בעולם הפרסום, מאז תחילתו של עידן האינסטגרם

מזהה: 4493
מאמר חם

" שבי, פתחי את הפייסבוק, צרי פרופיל, הזמיני חברות, הצטרפי לשיח, הכיני לך קפה, קראי, הגיבי, היי חלק מקבוצה, צרי לך קהילה תומכת, אוהבת, פעילה, כזאת שעושה שינוי, מצאי את הקול שלך, כתבי, פרקי, התייעצי, יעצי, עמדי, רקדי, צלמי והעלי. מרגישה בנוח עם המדיה? זה הזמן לפתוח בלוג, שם תוכלי לשמור לעצמך את כל הרגעים המתוקים של החיים, והלא מתוקים, וההתמודדויות, והאושר ולפעמים גם הסתם. הבלוג הוא ארכיון מצוין שבו תוכלי לשתף וליצור קהל, בית, מקום להתפתח. צרי לך קהילת קוראים שמחכה לקרוא אותך ותהיה שם בשבילך בכל אותם רגעים. בבלוג תמצאי חדר משלך. דברים טובים יקרו. החיים במדיה החברתית מעצימים ויוצרים קהילה ועניין. הבלוג ייצור בחייך אפקט פרפר כבר מהפוסט הראשון" (יונית צוק, בלוגרית וחוקרת בלוגרים בארץ ובחו"ל).

עבודתי מבקשת לבחון - כיצד השתנה ייצוג דמות האישה בפרסום מאז תחילת עידן האינסטגרם? המאה ה-21 מביאה איתה גלים של שינוי מבורך בכל הנוגע לקידום מעמדן של קבוצות מוחלשות בחברה וביניהן גם האישה, שמאפייניה הבולטים והשליליים יוצרו ושוכפלו באמצעים חזותיים עד כדי הבניה מעוותת של המציאות. אם עד לאחרונה היה שמור עולם הצילום למקצוענים בלבד, הרי שדרך האינסטגרם, כל אחד ואחת יכולים ליצור לעצמם הבעה ועמדה אישית מכוח הקומפוזיציה, האססתטיקה או משחקי ההצלה ובכך לנסות ולשנות במידת מה את הדימוי הנשי השלילי של העת המודרנית. 

 

מבוא

סקירת ספרות

הצילום כפרשנות חזותית 

דמות האישה באמנות החזותית הקלאסית

ייצוג האישה באמנות המודרנית

ייצוג האישה בעולם הפרסום המצולם 

נשיות במרחב החזותי-דיגיטלי 

דמות האישה בעידן האינסטגרם

מתודולוגיה ומהלך המחקר

שאלת המחקר, השערת מחקר ותהליך המחקר

המחקר 

סיכום

ביבליוגרפיה

335.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | סוציולוגיה ואנתרפולוגיה | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
5385
היקף עמודים:
24
מספר מקורות:
20
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.